Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe tv ontvanger voor DVS 1200?

• March 22, 2021
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Hallo met Hans,

Als ik dvs 1200 wil aansluiten kan ik dan ook mijn Arris VIP 2952 omruilen voor modernere ontvangers ?

Beste antwoord door Henk2304

Standaard worden ontvangers niet omgeruild. Bij een defecte ontvanger wordt vaak een vervangend exemplaar van hetzelfde type gestuurd. Als je het nieuwste model (VIP5202) wilt, zul je de 4k-optie moeten bestellen (maar dan moet je Hussel hebben én je moet technisch minimaal 100 Mb/s op je ExperiaBox binnenkrijgen - 100 Mb/s abo is niet nodig, maar je lijn moet wel 100 Mb/s aankunnen).

Een DVS is niet de meest ideale manier van het aansluiten van een tv-ontvanger, maar als het goed werkt zou een VIP5202 in principe geen problemen moeten ervaren. Een vaste kabel blijft echter de voorkeur houden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • March 22, 2021

Standaard worden ontvangers niet omgeruild. Bij een defecte ontvanger wordt vaak een vervangend exemplaar van hetzelfde type gestuurd. Als je het nieuwste model (VIP5202) wilt, zul je de 4k-optie moeten bestellen (maar dan moet je Hussel hebben én je moet technisch minimaal 100 Mb/s op je ExperiaBox binnenkrijgen - 100 Mb/s abo is niet nodig, maar je lijn moet wel 100 Mb/s aankunnen).

Een DVS is niet de meest ideale manier van het aansluiten van een tv-ontvanger, maar als het goed werkt zou een VIP5202 in principe geen problemen moeten ervaren. Een vaste kabel blijft echter de voorkeur houden.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 22, 2021

Hoi @Mike44, zoals Henk2304 al uitlegt is dat niet nodig. DVS werkt met alle ontvangers samen. 

• Auteur
  • Helper
  • March 22, 2021

Ok, bedankt heren!