Skip to main content
Beantwoord

nieuwe TV’s komen met homekit. wanneer omdersteunt kpn homekit op de homebox (HMB2260)?

• May 22, 2020
  • 7 reacties
  • 302 keer bekeken

.

Beste antwoord door Paul van KPN

Hoi! In de nieuwe AB's zit inderdaad wel een mic, maar wordt nog niet gebruikt. Misschien uiteindelijk wel, echter durf ik dat niet te zeggen. Ondersteuning voor Homekit staat voor zover ik weet dan ook niet op de planning.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 22, 2020

Euhm... nooit. Met Homekit kun je allerlei prullaria in huis aansturen. Waarom in vredensnaam zou je dat met een tv ontvanger willen doen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2020

Zenderkeuze m.b.v. Siri.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 22, 2020

Zenderkeuze m.b.v. Siri.

Daar heeft KPN een afstandsbediening voor. En dat werkt perfect.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2020

De afstandsbediening reageert niet op stemopdrachten.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 22, 2020

De afstandsbediening reageert niet op stemopdrachten.

Nee. Gelukkig niet :grin:

Als je wilt dat de tv ontvanger op stemopdrachten reageert, dan zal er wel eerst een microfoon in moeten zitten. En die zit er niet in. Dus het is misschien iets voor de verre verre toekomst. Maar voorlopig zal er zomaar niet van komen.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • May 22, 2020

Pssst. Die microfoon zit wel in de nieuwste Bluetooth afstandsbediening van KPN, maar wordt niet gebruikt. :wink:  

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • May 28, 2020

Hoi! In de nieuwe AB's zit inderdaad wel een mic, maar wordt nog niet gebruikt. Misschien uiteindelijk wel, echter durf ik dat niet te zeggen. Ondersteuning voor Homekit staat voor zover ik weet dan ook niet op de planning.