Skip to main content
Vraag

Nieuwe TV zender: Qmusic Kijk Live - komt deze ook bij KPN?

• September 1, 2026
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5

Het is al even geleden dat ik dit bovenstaande topic heb geopend maar nu dan toch weer relevant geworden. Sinds vandaag (1 september 2026) is Qmusic Kijk Live opgenomen in het TV pakket van Ziggo, een paar maanden geleden was Delta de eerste. Ik ben benieuwd of KPN er ook wat over kan zeggen of Qmusic Kijk Live binnenkort te zien gaat zijn in het TV pakket?

7 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • September 1, 2026

Wat is de toegevoegde waarde tegenover Q-Music radio? Ik hoeft de kletsende DJ niet te zien. Als men de clips wil zien, kan men de QMusic app installeren.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 1, 2026

Qmusic zal zich hiermee ook wel bij kpn en andere gemeld hebben, denk ik.

Heb je er al eens naar gekeken?

https://qmusic.nl/kijk/qmusic_nl?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Kijkradio. En als de dj's het niet willen zit je naar stills te kijken en alsnog te luisteren. Zoals op dit moment (17:22).

Maar goed. Je mag 'm droppen.

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 1, 2026

Tja.. kunnen niet allemaal enthousiast zijn over alle zenders maar ik kijk regelmatig ook via RTL 7 naar de ochtendshow en daar zal ik vast niet de enige in zijn. 192TV interesseert mij bijvoorbeeld ook niks maar het is niet zo dat ik een ander die zender in het aanbod niet gun :)

• September 1, 2026

Owww het is de livestream van de studio, duur grapje om daar een tv kanaal voor op te tuigen. Ach ja DPG Media kunnen ze meer gaan rekenen voor de reclame.

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 1, 2026

Owww het is de livestream van de studio, duur grapje om daar een tv kanaal voor op te tuigen. Ach ja DPG Media kunnen ze meer gaan rekenen voor de reclame.

Bij TV 538 gebeurt dit ook. 24/7 wordt daar de visual radio uitgezonden en zijn er verder geen afwijkende programma’s. Volgens mij heeft dit te maken met het vernieuwde luistercijfer systeem waarbij dit dus een eis was geworden als het station de programma’s via de TV zender wil uitzenden.

• September 1, 2026

Het ging mij er meer om dat ik iets had verwacht wat iets bijdraagt aan het medialandschap.

Ieder zijn plezier en als de TV toch aan staat om radio te luisteren dan is beeld erbij leuker dan een logo/screensaver.

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • September 1, 2026

Ik geef het niet heel veel kans ben ik bang.

Qmusic is DPG media. JOE is ook DPG media en die zit er ook (nog) niet op bij KPN.

Qmusic en TV538 staan hier wel regelmatig aan, maar dan via hun eigen stream. TV538 niet via kanaal 538 i.v.m. minder goed geluid.

Zit trouwens naar de EPG te kijken van Qmusic Kijk Live  bij Ziggo, maar daar staat de belgische programmering in. Zijn niet echt wakker daar. 

Qmusic Kijk Live bij Delta TV klopt wel.