Skip to main content

Nieuwe userinterface Ontvangers?

• March 5, 2020
  • 34 reacties
  • 2661 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

34 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 15, 2020

@Paul_ Ik heb van KPN op dit moment alleen een Experiabox V9 en 1x een Arris VIP5202. De settopboxen die ik voor de VIP5202 had heb ik enkele weken geleden geretourneerd. De registratie van die oude tv-ontvanger is dus niet correct.

Dan is ‘ie bij dezen verwijderd. Dan zul je als het goed is ook wat minder lang hoeven wachten op de update. :) Ik kan echter niet zien wanneer je precies aan de beurt bent.

JRS54
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • June 15, 2020

@Paul_ Hartelijk dank, we wachten af.

Hallo, we hebben sinds twee dagen nieuwe interface. Overall ziet het er goed uit. Helaas is er een verbetering toegevoegd welke wij niet als positief ervaren. Opnames zijn nu per datum of alfabet te organiseren. In de oude interface worden gelijksoortige programma's gegroepeerd. Vooral als je series opneemt is dit handig. Nu worden de dagelijkse afleveringen appart weergeven (zowel op datum als alfabetisch gesorteerd) Dus als je 3 series opneemt wordt elke aflevering apart weergeven waar in de vorige interface deze gegroepeerd word in 3 items. Nu hebben we een lijst met 50 opnames. En zoek daar je incidentele opname maar eens uit.

Hi @Bartosz Walczak, goed dat je het aangeeft. Bij mij worden de serie-opnames, net als bij wjb, nog wel gegroepeerd. Ik weet dus niet gelijk waar dit probleem precies vandaan komt. Bij jou is er dus geen enkele groepering meer te vinden sinds de update? Ik heb signaal in ieder geval al doorgegeven aan de developers.

Helaas geen enkele. Ik wacht af. Het kan dus wel. Heeft t misschien iets te maken met nieuwe / oude opnames?

dankjewel

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 17, 2020

Helaas geen enkele. Ik wacht af. Het kan dus wel. Heeft t misschien iets te maken met nieuwe / oude opnames?

dankjewel

Niet dat ik weet, en dat zou niet zo mogen zijn. Zou je als test eens een nieuwe serie-opname willen inplannen als test? Dus een serie die je nog niet eerder hebt opgenomen. Bijvoorbeeld “Toms Engeland” op NPO 2, of “Goedemorgen Nederland” of iets dergelijks.

Hallo, we hebben sinds twee dagen nieuwe interface. Overall ziet het er goed uit. Helaas is er een verbetering toegevoegd welke wij niet als positief ervaren. Opnames zijn nu per datum of alfabet te organiseren. In de oude interface worden gelijksoortige programma's gegroepeerd. Vooral als je series opneemt is dit handig. Nu worden de dagelijkse afleveringen appart weergeven (zowel op datum als alfabetisch gesorteerd) Dus als je 3 series opneemt wordt elke aflevering apart weergeven waar in de vorige interface deze gegroepeerd word in 3 items. Nu hebben we een lijst met 50 opnames. En zoek daar je incidentele opname maar eens uit.

Jammer…

Wellicht een ontwikkelitem voor volgende update

Met vriendelijke groet 

BARTOSZ

Hoi,

Ik heb nog de oude interface, maar dit is mij ook al eens gebeurd. Bij mij kwam het doordat ik de “Geplande opname” had verwijderd, terwijl er nog gegroepeerde opnames in m'n lijst stonden.

Na het verwijderen van de Geplande opname, was de groepering van die opnames verdwenen en stonden ze allemaal los onder elkaar.

• Nieuwkomer
  • November 2, 2020

De nieuwe interface van KPN is in 1 woord WAAR-DE-LOOS.

3 stappen terug ipv 1 vooruit. Zoiets test je toch voordat je over gaat op een nieuw platform.. niet slim van ze.

Mis het kleine tv schermpje als je in de tv gids zoekt.

MEEEGA langzaam door het menu/gids heen surfen. Super irritant!!

Je denkt telkens dat je niet goed op de knop hebt gedrukt..

Zit serieus na te denken om over te stappen op een andere leverancier. KPN WÁS de beste provider maar staat nu zéker onderaan ergens. En dan stap ik ook over met het mobiele abbonement.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 3, 2020

@KevinBennett 

TV-beeld bij de gids kun je naar wens aan/uit zetten. Standaard is het uit inderdaad.

Aanzetten via Instellingen → Tv-menu

Hogebrugster
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+2
  • Deelnemer
  • November 3, 2020

@PeterG 

Nu enkele weken dit forum bezocht en het valt mij op dat het aan communicatie aan de zijde van KPN wel ontbreekt.
Ook in dit geval. Alleen als je regelmatig het forum bezoekt dan kon je te weten wat er na iedere update weer is veranderd. Is het nu zo moeilijk om de veranderingen middels een nieuwsbrief, of bovenaan  het forum te melden aan de gebruikers?
Ik weet, het kost tijd en werk maar men voorkomt veel -vaak dezelfde- vragen op het forum.

• Nieuwkomer
  • November 3, 2020

@PeterG 

thnx! Ga t gelijk aanzetten.