Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe voeding voor Arris VIP 2952

  • January 5, 2021
  • 5 reacties
  • 269 keer bekeken

Mijne Heren,

Bij deze wilde ik vragen hoe ik een nieuwe voeding kan krijgen voor mijn tv ontvanger arris vip 2952.

Het pinnetje wat in midden van de voeding stekker zit is afgebroken dat is aan 12 volt kant.

Mvg Wim  

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Willem1955. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het pinnetje van jouw stroomadapter is afgebroken. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb een nieuwe voor jou aangevraagd. Het kan vanwege de drukte wel even duren voordat je het in huis hebt, maar je krijgt een nieuwe. :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2021

Hoi @Willem1955. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het pinnetje van jouw stroomadapter is afgebroken. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb een nieuwe voor jou aangevraagd. Het kan vanwege de drukte wel even duren voordat je het in huis hebt, maar je krijgt een nieuwe. :blush:


  • Auteur
  • Topper
  • January 5, 2021

Dank je wel voor de moeite.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Willem1955 Graag gedaan! :blush:


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Er is zojuist een nieuwe toegestuurd. Ik verwacht dat je het binnen 2 werkdagen in huis hebt.


  • Auteur
  • Topper
  • January 13, 2021

Ik heb hem ontvangen.

Mvg Wim1955