Skip to main content

Ook Love Nature in 4G is niet meer te zien. Ik heb glasvezel 200Mb, werkt meestal perfect. Ik meen dat ik extra betaal voor HD, dat weet ik niet meer zeker. Maar het is voor mij belangrijk om de mogelijke HD kwaliteit ook te krijgen!! Wat is hier aan de hand?

Oeps,

 

Het hangt nu af van de TV, op de 4G staat alles nog, is zelfs uitgebreid… Dus vergeet dit maar (zie geen bewerken mogelijkheid om deze vraag te verwijderen)


@GMGroen Alles al duidelijk begrijp ik. De 4K zenders zijn alleen te kijken via een 4K ontvanger inderdaad. Niet via de overige ontvangers. 


In mijn geval gaat het om een 4K ontvanger, dezelfde als in mijn woonkamer. Maar de TV heeft een lagere resolutie. Kan dat ook een verklaring zijn voor het onzichtbaar zijn van de glas-zenders? Of was er iets anders aan de hand misschien?

 


Een 4K ontvanger geeft het beste beeld in combinatie met een 4K tv. Het kan wel zijn dat de STB niet goed ingesteld staat. Wil je eens naar instellingen > Beeldscherm gaan. Staat de Best mogelijk kwaliteit op UHD? Zo niet, dan kun je dat aanpassen of de ontvanger nog eens een reset geven. Zie je dan weer alle zenders?