Skip to main content
Aangezien ik lid ben van NLZiet dien ik hierbij een verzoek in om deze app toe te voegen bij Interactieve Televisie.

Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

Vr. groeten,



Jos Parlevliet



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Nee, dat zal uiteraard niet gaan.

Dat is hetzelfde als de Mercedes dealer te vragen om Audi's te verkopen.



Ik vraag me overigens af wat je hebt aan de NLZiet app op TV ontvanger terwijl al die zenders al beschikbaar zijn via het abonnement van KPN.
Hallo @Jos Parlevliet Ik ben bang dat dit inderdaad niet gaat lukken. NLziet staat volledig los van KPN.

Erg jammer dat het niet wordt toegevoegd als app.

Ik heb ook nl ziet en gebruik ik om te bingwatchen en reckameloos kijken. Je kunt langer terugkijken dan een week die standaard bij KPN kan.

Vergelijking Mercedes dealer snap ik niet. Netflix staat er toch ook tussen??? Hoort ook niet bij kpn.

Zie het als Tom Tom die de navigatie in de Mercedes regelt.

Hopelijk kan het toch overwogen worden, scheelt me het gebruik met een andere afstandsbediening.


Onbegrijpelijk dat er door een flink aantal mensen/klanten wordt gevraagd de app NL Ziet toe te voegen, maar dit alsmaar niet gebeurd. Liever deze dan allerlei Onduidelijke buitenlandse apps. 
Meat is de reden, KPN dat de app van NL Ziet er nog steeds niet bij staat? Graag een inhoudelijke reactie hierop. Wie bepaald welke apps er wel staan en waarvan is dit afhankelijk?


Grotendeels is dat ook afhankelijk van NL Ziet zelf. Want die moet in beginsel die app maken. Niet KPN.


Waarom zou de NLZiet app geïnstalleerd moeten worden, wat levert ons dat op?


wjb wie bedoel je met “ons”?

het lijkt me duidelijk dat een aantal mensen/klanten vraagt om de NL Ziet app. Ik heb ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag wie bepaald welke apps er wel beschikbaar zijn, en naar de criteria daarvan. 
Wat  is het probleem deze app erbij te plaatsen als klanten er om vragen??


wjb wie bedoel je met “ons”?

het lijkt me duidelijk dat een aantal mensen/klanten vraagt om de NL Ziet app. Ik heb ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag wie bepaald welke apps er wel beschikbaar zijn, en naar de criteria daarvan. 
Wat  is het probleem deze app erbij te plaatsen als klanten er om vragen??

Het kost geld. Dat is het probleem.


wjb wie bedoel je met “ons”?

Daarmee bedoel ik "wij, de abonnees van KPN".

 

Ik heb ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag wie bepaald welke apps er wel beschikbaar zijn, en naar de criteria daarvan. 

Dat zal vast en zeker de "product owner" van het iTV platform zijn.

Als criteria zal vast en zeker gelden dat en er business case opgesteld kan worden waarbij er onderaan de streep groene cijfertjes staan.

 

Wat  is het probleem deze app erbij te plaatsen als klanten er om vragen??

Het probleem is dat er onder aan de streep rode cijfertjes staan i.p.v. groene.


Wjb toch verrassend dat jij het antwoord geeft. Heb je dit via via of heb je dit rechtstreeks van KPN gehoord? Ik stel heneen vraag en wil ook een antwoord van hen, zodat ik zeker weet dat wat er geantwoord wordt klopt. Prima als klanten van KPN elkaar helpen, heel graag zelfs, maar je moet er voor waken in hun stoel te gaan zitten. 


Heb je dit via via of heb je dit rechtstreeks van KPN gehoord?

Geen van beide. Het is echt niet zo moeilijk om met een beetje logisch nadenken zelf tot die conclusie te komen.


Ik had de NLZiet app ook graag op de kpn ontvanger terug gezien!

Van alle apps die er tussen staan gebruik ik eigenlijk enkel Netflix en heel soms Youtube. Jammer dat het aanbod niet kan worden uitgebreid.

Anders zou ik casten van een willekeurige app naar de tv-ontvanger ook een hele goede optie vinden. Dat kan namelijk wel met de NL Ziet app op bijv. je telefoon als je een toestel hebt die dat kan ontvangen.


Wat is het voordeel van NLZiet als je toch al alle zenders via KPN hebt?


Wat is het voordeel van NLZiet als je toch al alle zenders via KPN hebt?

  • Langer terugkijken
  • Sommige programma's vooruitkijken
  • Geen reclames

Om er even 3 te noemen! :grin:


Wat is het voordeel van NLZiet als je toch al alle zenders via KPN hebt?

  • Langer terugkijken
  • Sommige programma's vooruitkijken
  • Geen reclames

Om er even 3 te noemen! :grin:

Die KPN TV-kastjes staan primair in dienst van KPN en iTV van KPN, niet om allerhande apps van anderen/concurrenten te draaien. Je kan ook KPN iTV opzeggen en dan een eigen losse (Android) mediaspeler kopen (heb je er binnen een jaar wel uit). Die kan zeker die NLziet app draaien en nog veel meer.


Gooi dan kpn itv er uit en koop een Chromecast. Oeps.