Skip to main content

Sinds enkele weken hebben wij een nieuwe TV-ontvanger gekregen, die voorbereid zou zijn op de toekomst. Helaas is het tegendeel waar. het nieuwe kastje geeft een aantal bugs:

  1. Geeft dagelijks een melding dat de afstandsbediening het contact heeft verloren;
  2. met wordt geadviseerd om batterijen te vervangen, maar dit geeft geen oplossing;
  3. Kastje loopt regelmatig vast, ondanks updates;
  4. Ook Netflix en YouTube geeft problemen. Programma loopt vast -geen contact meer met de afstandsbediening- of in ieder geval geen reactie;
  5. Vervormde stemmen bij Netflix of soms geen geluid. Dit is na een herstart opgelost;

kortom het nieuwe kastje is zeker geen verbetering. Geef ons maar het oude kastje terug, deze gaf immers nooit problemen. 

😞

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Je hebt de Sagacom DIW7022

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? (of te wel, wat zit er allemaal tussen)

 

Zie ook hier voor informatie over de box.

Zie hier i.v.m. updates (daar kan je je op abonneren).

 

Er zijn nog een paar updates nodig.

Maar Netflix hoort goed te werken.

Vastlopen, kan aan de methode van aansluiten zijn.

AB (afstandsbediening), vervang de batterijen eens door nieuwe (heb je al gedaan zie ik, maar wel door goede hoop ik)? En op welke afstand zit je? 


Beste @RichardGul,

@joop2011 geeft al goede suggesties, ik ben ook wel benieuwd hoe de tv ontvanger is aangesloten met jou Experiabox.

TIP: Sluit deze liever aan met een UTP-kabel, want WiFi is leuk en handig, maar signaal via de lucht wil nog wel eens verstoringen geven.


Hoi @RichardGul en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat je al wat goede reacties hebt mogen ontvangen, top. 

 

Beste @RichardGul,

@joop2011 geeft al goede suggesties, ik ben ook wel benieuwd hoe de tv ontvanger is aangesloten met jou Experiabox.

TIP: Sluit deze liever aan met een UTP-kabel, want WiFi is leuk en handig, maar signaal via de lucht wil nog wel eens verstoringen geven.

Hier ben ik in eerste instantie ook vooral benieuwd naar!


Dank je. Is aangesloten met een utp kabel


Je hebt de Sagacom DIW7022

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? (of te wel, wat zit er allemaal tussen)

 

Zie ook hier voor informatie over de box.

Zie hier i.v.m. updates (daar kan je je op abonneren).

 

Er zijn nog een paar updates nodig.

Maar Netflix hoort goed te werken.

Vastlopen, kan aan de methode van aansluiten zijn.

AB (afstandsbediening), vervang de batterijen eens door nieuwe (heb je al gedaan zie ik, maar wel door goede hoop ik)? En op welke afstand zit je? D

afstand is ca. 2 meter. Welke batterijen beveel je aan?


Ca. 2 meter. Welke batterijen hebben jouw voorkeur?


Varta long life batterijen.

Zie o.a. hier