Skip to main content
Beantwoord

Nog altijd in afwachting van bestelde stroomadapter HMB2260

• July 12, 2022
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Eind juni heb ik een extra adapter voor de televisieontvanger Arcadyan hmb2260 besteld via de telefonische helpdesk van KPN. Deze zou een dag later worden geleverd maar deze is nog altijd niet binnen. Graag jullie hulp.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @JeroenSomeren. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe stroomadapter hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor jou uitzoeken.😊

@JeroenSomeren  Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al een nieuwe stroomadapter in huis hebt. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @JeroenSomeren. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe stroomadapter hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor jou uitzoeken.😊

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @JeroenSomeren. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe stroomadapter hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor jou uitzoeken.😊

@JeroenSomeren  Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al een nieuwe stroomadapter in huis hebt. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 20, 2022

Beste Vikash, alles gedaan. Zou graag de adapter nog ontvangen (nog steeds niet ontvangen namelijk). Alvast bedankt! Gr. Jeroen

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@JeroenSomeren Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter voor een Arcadyan HMB2260 tv-ontvanger naar jou verstuurd. Ik verwacht dat je het pakketje volgende week in huis hebt.Â