Skip to main content

Eind juni heb ik een extra adapter voor de televisieontvanger Arcadyan hmb2260 besteld via de telefonische helpdesk van KPN. Deze zou een dag later worden geleverd maar deze is nog altijd niet binnen. Graag jullie hulp.

Hoi @JeroenSomeren. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe stroomadapter hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor jou uitzoeken.😊


Hoi @JeroenSomeren. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe stroomadapter hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor jou uitzoeken.😊

@JeroenSomeren  Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al een nieuwe stroomadapter in huis hebt. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!🙂


Beste Vikash, alles gedaan. Zou graag de adapter nog ontvangen (nog steeds niet ontvangen namelijk). Alvast bedankt! Gr. Jeroen


@JeroenSomeren Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter voor een Arcadyan HMB2260 tv-ontvanger naar jou verstuurd. Ik verwacht dat je het pakketje volgende week in huis hebt.Â