Skip to main content

Goede middag forum-leden, misschien ben ik te ongeduldig, maar omdat de maand oktober bijna op zijn eind loopt, toch maar even deze vraag. Ik heb 2 tv ontvangers, namelijk een Motorola Vip 1853 en een HMB 2260, beide hebben nog niet de nieuwe update mogen ontvangen en werken nog met de software 7.7.89-103. Gaat de update nog komen in de aankomende tijd?

vriendelijke groeten, Willem

Voor klanten met een 1853 is de uitrol net gestart, die loopt nog.

Zie ook het startbericht (af en toe ge-update) van het algemene topic:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234


Peter goede avond,

Heb ik het toch aan het rechte eind gehad, te ongeduldig. Ik wacht rustig af tot het zover is.

 

Mijn dank voor het reageren.

 

Groetend, Willem 


@WJ2 , waarom ruil je de Motorola ontvanger niet voor een nieuwere (gratis). Dit kan je zelf via onderstaande link doen. De Motorola is niet meer van deze tijd.

Omwisselen


Goede morgen,

 

Hoopvol, daar heb ik dan maar gelijk gebruik van gemaakt, dank voor je reactie.

 

Groeten Willem


Alsnog zal je dan moeten 'wachten’ op een veegbatch.


Peter, ik ben best bereid te wachten op een “veegbacht, ”maar leg mij eens uit wat dat is. Ik weet van mezelf, dat ik niet geheel thuis ben in dit jargon. Punt twee, het is me nog niet gelukt om een omruil aan te geven, want ik kan niet mijn bestelling bevestigen, waarom, alles ingevuld, behalve een mobiel tel nmr, want die heb ik niet, en dan kan je niet je bestelling bevestigen. Althans,  dat heb ik na diverse pogingen mogen ervaren.

 

Groeten, Willem 


@WJ2 , dan kan je het beste 0800-0402 bellen om je TV ontvanger te ruilen. Dit is het nummer van de klantenservice. Wanneer je belt spreek dan in dat je een medewerker wil spreken. Op dit moment duurt het ongeveer 5 dagen voordat een moderator reageert ivm drukte. Bellen is dus sneller.

Een veegbatch houdt in dat in een keer een aantal tv ontvangers worden voorzien van de nieuwe software. Dit kan volgende week zijn maar ook later.


@WJ2 

Geen mobiel??? Dat is goedkoper dan een vaste telefoon (mob. abo. met onbeperkt bellen)

Mobiel is écht nodig hiervoor want er wordt een sms met code verzonden. Dat kan niet via de vaste lijn, daar is geen sms op mogelijk.

Dan kan je het alléén regelen door te bellen met 0800-0402 of wachten tot een KPN-moderator het hier kan regelen (staan je gegevens al in je profiel?) .

 

Ooit gehoord van de ‘bezemwagen’ bij bv hardloop- of wielrenwedstrijden? Een veegbatch is net zoiets. Daarin zitten abonnementsnummers die (door omstandigheden) nog niet aan de beurt zijn geweest.


Reageer