Skip to main content
Hi,



er was een blokkade op mijn tv abbo, kennelijk stonden er 2 facturen open. Ik ben maar 7 dagen Per maand in NL dus zag het gisteravond pas.

vanmorgen direct betaald via de KPN app, alleen daar blijft het ‘open’ staan. Ben nu idd 2 uur later ook nog niet aangesloten.

kan iemand daar even naar kijken?



bedankt
Ik ben maar 7 dagen in de week in NL ................



Dat is toch de hele week...🤔😉
Ik ben maar 7 dagen in de week in NL dus zag het gisteravond pas.

Zijn er nog meer dagen in de week dan? 🤔
Ik ben maar 7 dagen in de week in NL ................



Dat is toch de hele week...🤔😉




Hahaha oh ik bedoel per maand lol.


Ik ben maar 7 dagen in de week in NL dus zag het gisteravond pas.Zijn er nog meer dagen in de week dan? 🤔


Ik bedoel per maand sorry 😂 scherp van jullie
Hoi @petra1989. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Heb je het openstaande bedrag betaalt via www.kpn.com/ikbetaalnu? In dat geval zal je 4 uur na het overmaken van het openstaande bedrag weer worden heraangesloten. Als je via een andere manier bijv. eigen bank app of via een overschrijving betaalt, dan kan het tot max 5 dagen duren voordat je weer wordt heraangesloten wordt. Ik zie dat jouw betaling nog niet is verwerkt.
Hoi @petra1989. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Heb je het openstaande bedrag betaalt via www.kpn.com/ikbetaalnu? In dat geval zal je 4 uur na het overmaken van het openstaande bedrag weer worden heraangesloten. Als je via een andere manier bijv. eigen bank app of via een overschrijving betaalt, dan kan het tot max 5 dagen duren voordat je weer wordt heraangesloten wordt. Ik zie dat jouw betaling nog niet is verwerkt.





Hai @Vikash



Nee, ik heb niet betaald via die link. Ik heb betaald via de mijn KPN app, maar dat ging ook via iDeal. Hoelang duurt het dan?
Het is er bij mij ook wel af alleen staat het in die app nog open.
Als je het openstaande bedrag via de MijnKPN app betaalt zal het ook na 4 uur heraangesloten worden.
Als je het openstaande bedrag via de MijnKPN app betaalt zal het ook na 4 uur heraangesloten worden.



@Vikash



Bedankt voor je reactie maar ik heb al 5uur geleden betaald. Om half 10 vanmorgen. Wat gaat er dan mis? Ik heb het kastje ook al gereset voor de zekerheid, maar helpt niet.
Dat is inderdaad erg vreemd. Ik zie dat jouw betaling nog niet is verwerkt. Ik zou je willen vragen om het nog even af te wachten. Als het na 24 uur nog niet werkt, dan kan je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen je dan doorverbinden met de financiële afdeling.
Hoi @petra1989. Heb je nog contact opgenomen met onze klantenservice en kan je inmiddels alweer gebruik maken van alle diensten?
Hi @Vikash



De volgende ochtend deed alles het weer dus de betaling was inderdaad wel binnen maar alleen niet zichtbaar in de kpn app en via de telefoon konden ze eerst ook niets vinden. Nu inmiddels wel zichtbaar uiteraard.
Wat goed om te lezen dat alles weer werkt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer