Skip to main content

Ik heb een vraag, wanneer kunnen wij in de gemeente Neder Betuwe met name Ochten van het nieuwe menu gaan genieten? in deze gemeen te hebben wij al zeker 5 jaar glasvezel maar een nieuw menu nog steeds niet, bij al mijn kennissen is nog steeds het oude menu aanwezig. Ik heb een tv ontvanger ArrisĀ vip 5202 en Arris vip 2952.

Ik heb een vraag, wanneer kunnen wij in de gemeente Neder Betuwe met name Ochten van het nieuwe menu gaan genieten? in deze gemeen te hebben wij al zeker 5 jaar glasvezel maar een nieuw menu nog steeds niet, bij al mijn kennissen is nog steeds het oude menu aanwezig. Ik heb een tv ontvanger ArrisĀ vip 5202 en Arris vip 2952.

Jij zou allang het nieuwe menu moeten hebben.

Heb je in het verleden een TV ontvanger van Motorola gehad?

Zo ja, dan zou het kunnen zijn dat deze nog op jouw aansluiting geregistreerd staat en dat blokkeert dan de uitrol van het nieuwe menu.

Bel klantenservice op 0800-0402 en vraag ze die Motorola te verwijderen.

Als het goed is krijg je dan bjnnenkort ook het nieuwe menu.


Bedankt wjb voor je reactie, natuurlijk heb ik met kpn contact gehad en is alles daar oke. Maar het probleem zit niet alleen bij mij maar in heel Ochten, voor zover ik kan zien hebben al mijn kennissen die bij kpn zijn nog steeds het nieuwe menu niet. Dus misschien moet daar eens naar gekeken worden. Zij hebben allen de Arris vip 2952


Vreemd want er is naar mijn weten helemaal geen geografische beperking op de uitrol van het nieuwe menu. Ik hoop dat op korte termijn een moderator zal reageren om hier eens in te duiken.


@Janloo43, Het hele nieuwe menu heb je nog niet? Dat is wel bijzonder. Heb je een foto van het menu? En dan graag van de versie enz. Die zie ik graag tegemoet, dan kan ik meekijken. Deze vind je onder Menu > Instellingen > systeeminstellingen.Ā 


Ā 

Beste Bart_z

Dit zijn se scherm afbeeldingen van vanavond, nog bedankt voor je reactie.

Groeten, Jan


Dat is nog het oude menu inderdaad. Dan komt het nieuwe menuĀ nog. Ergens in februari zul je deze dan krijgen. Dan wordt er namelijk gekeken welke ontvangers nog geen update hebben gehad.Ā 


Bedankt voor je support.