Skip to main content
Beantwoord

Nog niet het nieuwe menu op mijn HMB2260

  • January 9, 2021
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedenavond,

Hier hetzelfde probleem.

TV ontvanger HMB2260.

Net procedure software verwijderen/opnieuw installeren uitgevoerd. Blijft versie 7.7.89_3.

Hoe kom ik aan de versie 8.0.95_2.

 

Alvast mijn dank

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Rfmvd, heb je al contact gehad via het nummer dat Anneke-Anna noemde? Of heb je de update inmiddels al wel gekregen? Als dat niet zo is kijk ik natuurlijk nog graag met je mee! Daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven, zodat ik weet dat ik mee kan kijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 10, 2021

Goedemiddag Rfmvd dat gaat automatisch wanneer u aan de beurt bent. ze zijn met uitrol bezig. laat u hem wel op staan bij in de nacht. ze doen het altijd in de nacht. 👍🙂


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 10, 2021

Hoi @Rfmvd, heb je ooit een Motorola tv ontvanger gehad?
Dan kan het zijn dat deze nog niet is afgemeld.
 

Het beste kun je hiervoor gratis bellen, 0800-0402 en aangeven, ‘medewerker spreken’. 
 


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2021

Welkom bij ons op het forum @Rfmvd, heb je al contact gehad via het nummer dat Anneke-Anna noemde? Of heb je de update inmiddels al wel gekregen? Als dat niet zo is kijk ik natuurlijk nog graag met je mee! Daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven, zodat ik weet dat ik mee kan kijken.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2021

Goedemorgen Jasper,

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Op beide ontvangers nog steeds het “oude” menu. Ook na complete her installatie. Ik heb al contact gehad tot op heden zonder een duidelijk antwoord.

alvast bedankt en een fijne dag verder


Jasper van KPN
Moderator

Dank voor de gegevens @Rfmvd. De Motorola stond nog aangemeld onder het abonnement, die heb ik nu verwijderd. Komende maand zullen alle ontvangers die nog het oude menu hebben automatisch overgezet worden, en doordat de Motorola nu weg is zal jij daarbij ook worden meegenomen. Het is nog even afwachten wanneer het precies is, maar het komt goed :slight_smile:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2021

Goedemiddag Jasper,

Dank voor je snelle reactie.

Ik wacht het geduldig af.

Fijne dag verder


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2021

Goedemiddag Jasper,

Sinds vandaag het nieuwe menu op beide TV ontvangers.

Ziet er prachtig uit en werkt zéér snel.

Dank voor de assistentie en een fijne dag verder.

 

gr,

Ruud