Skip to main content

Goedenavond,

Hier hetzelfde probleem.

TV ontvanger HMB2260.

Net procedure software verwijderen/opnieuw installeren uitgevoerd. Blijft versie 7.7.89_3.

Hoe kom ik aan de versie 8.0.95_2.

 

Alvast mijn dank

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Goedemiddag Rfmvd dat gaat automatisch wanneer u aan de beurt bent. ze zijn met uitrol bezig. laat u hem wel op staan bij in de nacht. ze doen het altijd in de nacht. 👍🙂


Hoi @Rfmvd, heb je ooit een Motorola tv ontvanger gehad?
Dan kan het zijn dat deze nog niet is afgemeld.
 

Het beste kun je hiervoor gratis bellen, 0800-0402 en aangeven, ‘medewerker spreken’. 
 


Welkom bij ons op het forum @Rfmvd, heb je al contact gehad via het nummer dat Anneke-Anna noemde? Of heb je de update inmiddels al wel gekregen? Als dat niet zo is kijk ik natuurlijk nog graag met je mee! Daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven, zodat ik weet dat ik mee kan kijken.


Goedemorgen Jasper,

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Op beide ontvangers nog steeds het “oude” menu. Ook na complete her installatie. Ik heb al contact gehad tot op heden zonder een duidelijk antwoord.

alvast bedankt en een fijne dag verder


Dank voor de gegevens @Rfmvd. De Motorola stond nog aangemeld onder het abonnement, die heb ik nu verwijderd. Komende maand zullen alle ontvangers die nog het oude menu hebben automatisch overgezet worden, en doordat de Motorola nu weg is zal jij daarbij ook worden meegenomen. Het is nog even afwachten wanneer het precies is, maar het komt goed :slight_smile:


Goedemiddag Jasper,

Dank voor je snelle reactie.

Ik wacht het geduldig af.

Fijne dag verder


Goedemiddag Jasper,

Sinds vandaag het nieuwe menu op beide TV ontvangers.

Ziet er prachtig uit en werkt zéér snel.

Dank voor de assistentie en een fijne dag verder.

 

gr,

Ruud