Skip to main content

Valt mij op hoe lastig het is om met KPN in contact te treden. Eerst had ik een klacht ingediend over de interactieve TV waar binnen 10 dagen op gereageerd zou worden. Nou die termijn is verstreken en ik wacht nog steeds.

Heel vroeger toen KPN nog klantvriendelijk was kreeg je ook als vaste klant ( meer dan 15 jaar! ) nog wel een een aanbieding om je contract te verlengen dan vaak met de dan geldende korting die voor nieuwe klanten geld. Niets van dit alles. Heb het gevoel dat ik beter ieder jaar kan opzeggen en opnieuw beginnen bij KPN , voor nieuwe klanten kan alles voor vaste helemaal niets meer.

 

Raak steeds meer teleurgesteld in KPN en overweeg echt om maar eens iets anders te proberen, veel slechter kan het volgens mij niet.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hallo @sabouma

Wat spijtig om te lezen dat je een klacht hebt, waar je nog niet iets over gehoord hebt. Wanneer en via welke weg heb je deze klacht ingediend? Om de status van je klacht na te kijken, heb ik wat meer gegevens van je nodig. Kun je je gegevens (adres, naam en geboortedatum) invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  

Overigens klopt het dat we voor aansluitingen thuis geen verlengaanbiedingen hebben. In het verleden waren dat soort acties er wel eens, dat klopt ook. Tegenwoordig belonen wij onze vaste en trouwe klanten met de blijvende KPN Compleet voordelen en KPN Hussel voordelen. Dat vinden we een betere manier om loyaliteit te belonen dan tijdelijke kortingsacties. 

Nieuwe klanten kunnen één keer gebruikmaken van een welkomstactie, dat bieden we aan omdat nieuwe klanten vaak bij de vorige provider contracten met verschillende looptijden hebben en bij een overstap nog niet altijd direct van Compleet-/Hussel voordelen gebruik kunnen maken. Wanneer je zou opzeggen en opnieuw een pakket aanvraagt, zorgt dat er niet voor dat je nogmaals gebruik kan maken van een welkomstactie, dat kan alleen als je minimaal 6 maanden geen klant bent geweest. Wel zou je tijdelijk (reken op enkele weken) zonder diensten komen te zitten. Dit zou dus niet mijn advies zijn. 


Hallo @sabouma

Wat spijtig om te lezen dat je een klacht hebt, waar je nog niet iets over gehoord hebt. Wanneer en via welke weg heb je deze klacht ingediend? Om de status van je klacht na te kijken, heb ik wat meer gegevens van je nodig. Kun je je gegevens (adres, naam en geboortedatum) invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  

Overigens klopt het dat we voor aansluitingen thuis geen verlengaanbiedingen hebben. In het verleden waren dat soort acties er wel eens, dat klopt ook. Tegenwoordig belonen wij onze vaste en trouwe klanten met de blijvende KPN Compleet voordelen en KPN Hussel voordelen. Dat vinden we een betere manier om loyaliteit te belonen dan tijdelijke kortingsacties. 

Nieuwe klanten kunnen één keer gebruikmaken van een welkomstactie, dat bieden we aan omdat nieuwe klanten vaak bij de vorige provider contracten met verschillende looptijden hebben en bij een overstap nog niet altijd direct van Compleet-/Hussel voordelen gebruik kunnen maken. Wanneer je zou opzeggen en opnieuw een pakket aanvraagt, zorgt dat er niet voor dat je nogmaals gebruik kan maken van een welkomstactie, dat kan alleen als je minimaal 6 maanden geen klant bent geweest. Wel zou je tijdelijk (reken op enkele weken) zonder diensten komen te zitten. Dit zou dus niet mijn advies zijn. 

Standaard antwoord, alsof dat Hussel of Compleet zo veel voordeel bied. Ik noem dat niet echt vaste klanten “ belonen” 

Maar goed het blijkt dus zeer lonend om jaarlijks van provider te wisselen. Zo houd je ieder jaar maximale korting en krijg je tenminste ook beschikking over de nieuwste apparatuur. 
Ik weet genoeg.

 


Naar mijn idee ben ik vrij specifiek ingegaan op je vrij algemene opmerking. KPN Compleet/Hussel biedt je maandelijks terugkerende voordelen, zoals extra korting op je mobiele aansluiting, gratis onderling bellen en Mb's delen en gratis zenders voor je tv of entertainmentkorting. Lijkt mij aardig wat voordeel, maar dat mag jij gerust anders zien. Telkens gebruikmaken van welkomstkortingen bij verschillende providers, kan inderdaad alleen door telkens te switchen, bij ons is dat niet anders dan bij andere providers. Dat is niet wat vaste, trouwe klanten doen, maar staat je vrij en is uiteindelijk je eigen keuze. 

Kan ik ten aanzien van het nakijken van de status van je klacht nog iets betekenen? Op mijn hulpaanbod zie ik namelijk geen reactie van je. 


Reageer