Skip to main content

Gister een gloednieuwe 5202 HD ontvanger gekregen. Met de bluetooth remone. Tot mijn verbazing staat hier nog steeds het oude menu op. De uitrol voor de 5202 is toch al lang klaar? Twee keer kastje gereset en nieuwe software ingeladen, maar ik blijf het oude menu ontvangen en zien. Drie keer de helpdesk gebeld, zonder echt nuttige hulp. Wat moet ik doen om ook op deze ontvanger de nieuwe software en menu te kunnen gebruiken? 

 

Mvg.

Hoi @JJC oomen, heb je ooit een oude Motorola ontvanger gehad?

Kan zijn dat deze nog niet is afgemeld. 
Je kunt gratis bellen, als dit het geval is, om deze alsnog te laten afmelden. 

(0800) 0402 en aangeven dat je een medewerker wil spreken. 
Of je kunt hier wachten (kan wel een aantal dagen duren) tot er een KPN moderator reageert. Vul hiervoor alvast je forumprofiel in. 


Dank voor je reactie. Hmmm, maanden geleden, toen we nog geen glasvezel hadden hebben we idd eens tv van KPN geprobeerd. Maar ook alles weer teruggestuurd omdat het toen niet goed werkte. Ik heb allleen geen flauw idee of dit een motorola was. Zou dat het serieus kunnen zijn??


Dank voor je reactie. Hmmm, maanden geleden, toen we nog geen glasvezel hadden hebben we idd eens tv van KPN geprobeerd. Maar ook alles weer teruggestuurd omdat het toen niet goed werkte. Ik heb allleen geen flauw idee of dit een motorola was. Zou dat het serieus kunnen zijn??

Dat denk wel, dat de Motorola nog niet is afgemeld. 
 


Ik denk dat ik even een paar dagen afwacht. Mogelijk gebeurt er een van de komende nachten een update wonder. En wie wie weet komt er eerder nog een kundige kpn medewerker voorbij die er iets mee kan...


Hoi @JJC oomen, is je software inmiddels al bijgewerkt? Anders kan het inderdaad zijn dat een van de oude ontvangers nog niet helemaal afgemeld is.
Als je nog geen update hebt gehad kan ik dat natuurlijk even checken! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Nog altijd het oude menu. Medewerkers komen niet verder dan mijn ontvanger opnieuw laten opstarten. Kunnen niets met zien welke software ergens op zit.  Ik hoop dat er iemand komt die echt weet wat hij/zij moet doen. Vind het nu een beetje vervelend worden.