Skip to main content

Ik ben op 24-02-'20 overgestapt naar een ander pakket van de KPN,en dat is Hussel.

Een monteur hier geweest van de KPN,de tv ontvangers en modem vervangen en 2 wifi versterkers geplaatst,en sindsdien heb ik al dik een maand last van haperend beeld,en wat ik bij mijn andere pakket nooit had !  Heb diverse malen gebeld,de een zegt dit en de andere zegt dat,volgens mij weten ze het zelf helemaal niet meer.Weer een monteur er bij die een kabel heeft verlegd,wat verkeerd was aangesloten door de vorige.Dacht dat het probleem was verholpen,dus NIET en weer haperend beeld.Weer aan de telefoon,nieuwe software er op gezet en de draadloze ontvangers ge-reset,maar niets helpt en nog steeds haperend en stilstaand beeld.Als ik alles van tevoren had geweten,had ik mijn oude pakket aangehouden.Ben het bellen zat,en ze lossen niets op,en een monteur hoef je voorlopig niet te rekenen met deze corona crisis.Zou me dood schamen als KPN zijnde,om klanten zo met een kluitje in het riet te sturen en mensen zo.n beeld voor te schotelen,maar wel elke maand incasseren dat vergeten ze NIET ! ! !

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

 

Heb de televisie van boven naar beneden gehaald,en aangesloten.

Ben nu ruim een uur aan het kijken,en zie tot mijn verbazing nog steeds geen haperingen of stilstaand beeld. Lig het aan de televisie van beneden,die nog niet zo oud is !

Zoiets heb ik kortgeleden ook al gezien. Alles vervangen maar nog nooit even op de HDMI kabel op de TV gedrukt en die kabel op de TV er ook nooit uitgehaald. Misschien is het bij jou ook wel. 


Alles weer aangesloten,helemaal geen beeld meer onder en boven niet ! ! ! :rage::rage::rage:

En hij blijft maar uit en aan springen,en de sofware bij werken,de gehele avond al !

KPN wederom gebeld,en zijn ook het spoor volledig bijster.Mogelijk dagen zonder beeld hier :rage::rage::rage:

 


Gisteravond waren er langdurig problemen met aanloggen op Email. 

KPN heeft voorzover ik kan zien mininimaal 3 soorten aanlog systemen met allemaal aparte wachtwoorden

  1. Voor de Fysieke aansluiting (werkte)
  2. Voor de Logisch aansluiting van klanten (email werkte niet)
  3. Ook voor niet KPN klanten (werkte)

Mischien wordt voor een software update wel aanlogmethode 2 gebruikt en werkte dat bij jou dus niet. Het is maar een gok maar ik zou het vandaag gewoon nog even een keer proberen. Ik kon en kan niets over dat niet werkende email terug te vinden behalve in een forum item met wdr die verteld dat er problemen zijn en men zelf daar niets aan kan doen.

Bij mij resulteerde het met email (ook webemail) in hetzelfde gedrag als jij nu verteld.

 


Zou het aan de tv ontvanger kunnen liggen ! De tv van boven maar weer naar beneden gehaald,aangesloten en wel beeld.De tv van onderen weer boven aan gesloten,waar ie sofware blijft binnen halen,maar waar ik al sinds gisteravond geen beeld meer heb,welkom bij de KPN :rage:


Goedemorgen moderator,ik ben op 24-04-'20 overgestapt naar een nieuw abonnement van KPN,en dat is Hussel :thinking: .Een monteur hier geweest op boven genoemde datum,de zaak aangesloten inclusief 2 WiFi versterkers t.w.v. €149.95,met dien gevolge dat ik al 2 maanden K*T beeld heb :rage: .Maar dit even ter zijde,er wordt aan gewerkt door de KPN,maar ze weten alleen nog niet hoe.Op 12-02-’20 is €77.49 nog van mijn oude abonnement afgeschreven via mijn bank,dan op 27-02-’20 een bedrag van €233.33 (nieuwe abonnement + WiFi versterkers ),dan op 11-03-’20 weer een bedrag van van €77.49 (oude abonnement wat nog steeds door loopt :astonished: ),dan op 30-03-'20 weer een bedrag van €57.48 ( nieuwe abonnement ). En op 16-04-’20 krijg ik €30.00 terug van de KPN,nadat ze alles hadden verrekend ! ! ! Nu ligt er alweer een nieuwe klaar,die binnenkort wordt afgeschreven t.w.v. €57.48.Hoe is het toch mogelijk dat niemand daar wat in de gaten heeft,want dit klopt toch NIET ! ! ! Heb diverse malen gebeld,het wordt geregeld en verrekend,maar dit klopt niet ! Het oude abonnement hebben ze door laten lopen,in hun voordeel en ze weten toch dat ik 24-02 over ben gegaan naar een nieuw abonnement,dan zet je die andere toch stop,lijkt mij :thinking: .Die €30.00 wat ze mij hebben over gemaakt,daar klopt geen sodemieter van!Ik mis de maand Maart een bedrag van €77.49,dat is afgehouden van mijn oude abonnement,terwijl de nieuwe al liep.Ben benieuwd of dit wordt opgelost,maar heb er weinig vertrouwen in,eveneens in dat K*T beeld van de KPN,triest dat jullie daar abonnementsgeld voor durven te vragen ! Als ik alles van tevoren had geweten,maar ja,hoe groter ze worden des te beroerder wordt hun dienstverlening ! ! !:rage::rage:

 


Het gaat goed mis dus. Wat een ellende zeg. Ik snap dan ook dat je totaal niet blij bent. 

Ik ben even mee gaan rekenen. Voor dat oude abonnement heb je 113,65 te veel betaald. Jouw Hussel abonnement was immer als in gegaan. Je hebt hier 30 euro van teruggekregen. Dit klopt inderdaad niet, excuses. Je hebt dus nog recht op 83,65. Dat klopt toch? Dan zal ik dat in orde maken

 

En dan de tv. Nu heb je helemaal geen beeld meer? Op geen 1 tv? De ontvanger blijft opnieuw opstarten? Nu zie ik dat mijn collega's daarmee bezig zijn. Ze hebben je gister nog geprobeerd te bellen, maar kregen je helaas niet te pakken. Mijn collega zal het nogmaals proberen. Hopelijk wordt de oplossing dan gevonden. 

 


goedemiddag Bart :hand_splayed: ,dat kun je wel stellen.Heb de tv van boven (PHILIPS) naar beneden gehaald en heb daar wel beeld op.De tv van beneden (SAMSUNG) naar boven gedaan,en heb daar geen beeld op :rage: .Hij blijft maar aan geven : TV software bijwerken...Zet de tv niet uit, haal de stekker niet uit het stopcontact voordat de update klaar is.Uw tv schakelt zich zelf na de update automatisch uit en weer aan.Heb hem van gisteravond 20.15 t/m vanmiddag 13.15 aan gehad,dacht bij mezelf zal toch een keer goed komen.Maar nee hoor,en heb hem na een half uur weer ingeschakeld,maar nog steeds aan het updaten.Denk dat het bedrag juist is Bart,dank je wel :thumbsup: Zie het wel op mijn telefoon,en ze laten wel een bericht achter om terug te bellen.Ben 's-avonds om 17.15 pas thuis.


Wat een gedoe. Ik hoop dat de Technische Dienst snel een oplossing vindt. Ik heb doorgegeven dat ze pas bellen als je weer thuis bent, wel zo makkelijk denk ik. En het bedrag heb ik voor je gecrediteerd. Wordt in mindering gebracht op de volgende factuur. 


TV software bijwerken...Zet de tv niet uit, haal de stekker niet uit het stopcontact voordat de update klaar is.Uw tv schakelt zich zelf na de update automatisch uit en weer aan.

Weet je zeker dat dit van de iTV-ontvanger is en niet van de tv zelf? Met name de tekst "Uw tv schakelt zich zelf na de update automatisch uit en weer aan” maakt op mij de indruk dat dit een software update van de tv zelf betreft, niet van de ontvanger. Maar zeker weten doe ik 't ook niet. 


Zou ook best kunnen dat het aan de TV zou kunnen liggen :thinking: .Heb al contact op genomen met de technische dienst van SAMSUNG (Servilux),en aangemeld voor reparatie.Wil toch eens weten wat er echt aan de hand is.Vind het wel vreemd,een TV die mij een vermogen heeft gekost,en dat hij het na 4,5 jaar het al begeeft.Hij staat alleen in de avonduren aan,en heeft niet veel branduren op zijn naam staan.Dank je wel Bart,zal mijn volgende factuur in de gaten houden :ok_hand: Denk dat mij bellen nu geen zin heeft,en wil even afw88 wat er mijn TV aan de hand is.Je leest me weer,zodra ik wat meer weet.


Dat is fijn. Alleen blijf ik het vreemd vinden waarom de andere tv niet werkt. Je hebt ook andere bekabeling getest? HDMI enz?


Die andere tv (SAMSUNG) die blijft maar tv software updaten.Heb er weinig vertrouwen in,en denk dat het een dure reparatie wordt :thinking: .Heb het na gevraagd bij Expert,waar ik de tv heb gekocht en heb het probleem voor gelegd,en die zeiden mij,het ligt niet aan de HDMI kabels,hoefden niet vervangen te worden en het lag aan de KPN.Als je maar een nieuwe tv koopt,dan hebben ze een zee van tijd maar kom  niet met reparatie aan,dan hebben ze weinig tijd en schuiven ze de schuld naar een ander door.Een tv van 4.5 jaar oud,en nu al stuk...onbegrijpelijk ! Zou ik andere HDMI kabels kunnen uit proberen dan,dat is ook nog een optie en welke zou je voor schrijven,of maakt dat niet veel uit !


Het updaten van de TV software loopt via het gewone internet dus niet via die kpn box. Dus een andere hdmi kabel zal niet veel oplossen. Wat ik me nog voor kan stellen is dat de TV niet goed met internet verbonden is. Dit is nu waarschijnlijk via WIFI. Je zou het eens met een internet kabel kunnen proberen. 

Het is wel vervelend als de TV al zo snel problemen geeft.


@2007Pluto Het lijkt er op dat de update voor de Samsung TV is vastgelopen.

Een mogelijke uitweg is te updaten via een usb-stick (als dat bij uw tv kan).

U moet dan het juiste bestandje bij Samsung downloaden. Op de site van Samsung staat tevens de te volgen procedure. Voer deze nauwkeurig uit.


Op die tv van mij daar zit geen USB aansluiting,heb ik al gekeken.Een andere manier is er niet volgens mij,want ik kan niet in het menu komen,omdat ie maar TV-software  blijft bijwerke.


Heb je ook eens bij Samsung nagevraagd? Wellicht hebben zij nog een idee hoe je een reset van de tv of wat dan ook kan forceren.


Ik krijg geen reactie van SAMSUNG Bart :frowning2: .Heb de SAMSUNG TV weer van boven gehaald,alles weer aan gesloten,en heb nu onder wel geluid maar geen beeld….wordt er moedeloos van :frowning2:


Dat is wel erg balen. 😞 Ben toch wel heel benieuwd wat zij zeggen. Wel geluid maar geen beeld is vaak opgelost met een andere nieuwe HDMI kabel, maar dat heb je al geprobeerd toch?


Kan iemand mij helpen,kan geen e mail meer ontvangen en verzenden ! Mijn e mail account is opgezegd met ingang van 12-05-'20 na overstappen na nieuw abonnement.Vanavond gebeld naar de KPN waarna mijn oude e mail account weer hersteld is,maar kan nog steeds geen e mail verzenden of ontvangen ! ! !

 


Ik zie dat jouw mailadres weer actief is. Ik ga er dan ook van uit dat het weer werkt, dat klopt toch?


Hallo Bart,mijn e mail werkt weer en heb er een nieuw wachtwoord ingezet,en met behulp met een van jou collega.s die in mijn computer is geweest,en opnieuw alles heeft ingesteld :thumbsup_tone5: .De problemen met mijn tv is ook opgelost,hij doet het weer.Het lag toch aan de tv,een of andere module is vervangen werd mij verteld.Mijn excuses voor mijn boosheid die ik in mijn berichten verwoorde,omdat ik lange tijd dacht dat het aan de KPN lag.Werd er soms moedeloos van,maar hoop dat het nu opgelost is.Nogmaals bedankt voor je raad en advies Bart,en ook alle andere medewerkers bedankt :wink:


Het is helemaal goed. Ik ben blij te horen dat alles weer werkt. 🙂 Mocht je nog weer een keer onze hulp nodig zijn, laat het dan vooral weten. Voor nu een fijne zondag gewenst. 


Hallo Bart,heb nog een vraagje.Ik kan verbinding maken met 2 beveiligde netwerken op mijn telefoon.

Volgens mij is het oude netwerk netwerk van mij ook nog actief ! Die code komt mij zo bekend voor,

zou je dat nog even voor mij kunnen natrekken ! Het gaat om het beveiligde netwerk met de code

H369A98020B.


Dat is het netwerk wat ik actief zie. Die zou je volgens mij moeten gebruiken, een andere zie ik namelijk niet. 


Het netwerk waar ik nu op zit is VRV95175CE752,en die gebruik ik ook en die code heb ik ook gekregen toen ik in Februari ben overgestapt naar HUSSEL.Wat vreemd,en die andere code dat is volgens mij de oude die ik hier voor had.Dat ie nog actief is op mijn naam….heel vreemd ! ! En dat ik daar op zit,hoe is dat mogelijk !