Ik ben op 24-02-'20 overgestapt naar een ander pakket van de KPN,en dat is Hussel.
Een monteur hier geweest van de KPN,de tv ontvangers en modem vervangen en 2 wifi versterkers geplaatst,en sindsdien heb ik al dik een maand last van haperend beeld,en wat ik bij mijn andere pakket nooit had ! Heb diverse malen gebeld,de een zegt dit en de andere zegt dat,volgens mij weten ze het zelf helemaal niet meer.Weer een monteur er bij die een kabel heeft verlegd,wat verkeerd was aangesloten door de vorige.Dacht dat het probleem was verholpen,dus NIET en weer haperend beeld.Weer aan de telefoon,nieuwe software er op gezet en de draadloze ontvangers ge-reset,maar niets helpt en nog steeds haperend en stilstaand beeld.Als ik alles van tevoren had geweten,had ik mijn oude pakket aangehouden.Ben het bellen zat,en ze lossen niets op,en een monteur hoef je voorlopig niet te rekenen met deze corona crisis.Zou me dood schamen als KPN zijnde,om klanten zo met een kluitje in het riet te sturen en mensen zo.n beeld voor te schotelen,maar wel elke maand incasseren dat vergeten ze NIET ! ! !
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid