Skip to main content

Ik ben op 24-02-'20 overgestapt naar een ander pakket van de KPN,en dat is Hussel.

Een monteur hier geweest van de KPN,de tv ontvangers en modem vervangen en 2 wifi versterkers geplaatst,en sindsdien heb ik al dik een maand last van haperend beeld,en wat ik bij mijn andere pakket nooit had !  Heb diverse malen gebeld,de een zegt dit en de andere zegt dat,volgens mij weten ze het zelf helemaal niet meer.Weer een monteur er bij die een kabel heeft verlegd,wat verkeerd was aangesloten door de vorige.Dacht dat het probleem was verholpen,dus NIET en weer haperend beeld.Weer aan de telefoon,nieuwe software er op gezet en de draadloze ontvangers ge-reset,maar niets helpt en nog steeds haperend en stilstaand beeld.Als ik alles van tevoren had geweten,had ik mijn oude pakket aangehouden.Ben het bellen zat,en ze lossen niets op,en een monteur hoef je voorlopig niet te rekenen met deze corona crisis.Zou me dood schamen als KPN zijnde,om klanten zo met een kluitje in het riet te sturen en mensen zo.n beeld voor te schotelen,maar wel elke maand incasseren dat vergeten ze NIET ! ! !

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

 

Ja zeker vreemd, staat het aan onze kant nog niet helemaal goed. Als je een reset van het mode m via de internface doet, dan verdwijnt de oude. Dit doe je dus door in te loggen op het modem


Heb het denk ik wel opgelost,zie die andere netwerkcode niet meer op mijn telefoon en tv onder.De andere tv boven die werkt volgens mij nog wel met de oude netwerkcode.Zou mooi zijn als daar dezelfde  netwerkcode op kon,want die nieuwe pincode van beneden die pakt hij niet,dus zit daar de oude nog op.Heb wel gewoon beeld en geluid boven...ook vreemd !


Dus dat is goed. Je ziet het netwerk dus niet meer. 

Dat laatste begrijp ik niet helemaal? De tv boven zit nog op het oude netwerk met bijbehoren wachtwoord? Wat bedoel je met de pincode en heb wel beeld en geluid? Want een ontvanger activeer je met abonnementsnummer en pincode. Of gaat het puur om een smart tv?


Het nieuwe abonnementsnummer Interactieve TV / Pincode Interactieve TV en IP-adres Interactieve TV,die ik heb gekregen naar mijn overstap naar HUSSEL,die code's komen niet overeen met de gegevens die nu op mijn TV's staan,daar staan gewoon nog de oude gegevens op van het oude abonnement.De nieuwe pincode die ik heb gekregen,die pakt onder en boven niet.Ben blij dat ik boven wel beeld en geluid heb,want je weet het maar nooit als je wat om zet :thinking: ,dat bedoelde ik te zeggen.Hoe kan dat worden om gezet naar de nieuwe gegevens,is mijn vraag !


Hoeveel ontvangers heb je? Ik zie er namelijk twee aangemeld? Zou je de laatste drie cijfers van de serienummers onderop willen sturen? Dan kijk ik of ik dezelfde ontvangers zie. Overigens is het normaal ook zo dat als je naar de hussel gaat dat je geen nieuw abonnementsnummer en pincode krijgt voor de tv. 


Ik heb 2 tv ontvangers.De laatste 3 cijfers van de tv ontvanger in de woonkamer zijn 434,en de laatste 3 cijfers van de tv ontvanger in de slaapkamer zijn 362.Heb al gebeld,en het is inderdaad niet gebruikelijk dat je een nieuw abonnementsnummer / pincode krijgt,als je overstapt.Hou gewoon het oude abonnementsnummer,maar heb wel een nieuwe pincode gekregen,want die ik had gekregen naar mijn overstap naar Hussel,die pakte niet meer.


Nu werkt de pincode wel weer? Ik zie wel beide ontvangers onder jouw abonnement gekoppeld. Dus dat staat wel goed. 


De pincode werkt weer,maar volgende probleem :thinking: ...het houd niet op !

De draadloze adapter dvs 1200,brand al dagen rood in de woonkamer.

En de WiFi versterker in de keuken,zie ik vaak het lampje oranje branden.

Ik blijf hier maar zitten,val van de ene storing in de andere :grinning:


Meen je. De draadloze adapter geeft dus een rood lampje. Wat heb je al geprobeerd? Heb je de tips om problemen met de DVS op te lossen al doorlopen? 

En over welke versterker hebben we het? Witte ronde? Zwarte vierkante?