Skip to main content

Helaas is het nog steeds niet mogelijk om opgenomen programma's terug te kijken via de website, of mocht het bij uitzondering wel lukken, oom de reclames door te spoelen. Wordt dit ooit nog gefizt of heeft de KPN het opgegeven

Hoi @Jwjwjw, opnames terugkijken lukt niet via ITV Online. Wat gaat er precies mis? Krijg je een foutmelding of dergelijke? Of probeer je de HD glas opnames te kijken, want dat lukt namelijk niet. 

Heb je ook al verschillende browsers geprobeerd of de incognito modus? Lukt het dan wel?


Nee, geen foutmelding. Het is gewoon een bug in die brakke KPN site, die ze in 5 minuten zouden kunnen oplossen als ze de moeite zouden nemen. Tot die tijd blijf ik wel elke keer een nieuw topic posten als ik de bug weer eens tegen kom.


Opnames kun je ook niet doorspoelen als deze werken? Want bij terugkijken kun je de reclames niet doorspoelen. Daar zit wel een verschil in. Anders hoor ik graag weer van je als het weer voordoet. Graag zo uitgebreid mogelijk, welke opnames, hoe opgenomen, foutcode etc.Â