Skip to main content

 

 

Kan je een pietsie nauwkeuriger zijn?? 🤔😎.

Hoe meer informatie des te beter kunnen we je helpen. Bijv. wat zijn de problemen, welke ontvanger, hoe is het aangesloten, koper/glasvezel etc.

Verder “nog steeds”. Dus ik keek voor je eerdere vragen, maar die zijn er ook niet. Daar kunnen we dus ook geen informatie uithalen.

Bellen is ook een optie: 0800-0402 ( 0 € p/min)


Een monteur van kpn heeft het toen de tijd aangesloten als goed is glasvezel zo van de ene dag op de andere dag deed wifi het heel slecht tot gwn haast niet heb sinds van de week tv pakket erbij genomen maar eerste middag deed die het in de avond ik wil tv kijken en doet die het niet Ik had een v10 ik zou een van v12 krijgen zei de man aan de telefoon maar heb weer wen v10 gekregen maar ik kan nog steeds geen tv kijken ik heb een paar seconden beeld en dan loopt die weer vast het is net of dat het kastje geen internet krijg ik probeer kpn al 4 dagen te bellen 


 ik heb een paar seconden beeld

Welke tv ontvanger heb je en hoe is deze verbonden met de v10 Experiabox?

(ik denk dat ik het al weet, maar wil het graag via jou vernemen)


Ik heb de kpn diw7022

Hij loopt via WiFi 


Ik heb de kpn diw7022

Hij loopt via WiFi 

Sluit de TV+ Box met een netwerkkabel aan.


Ah, helemaal duidelijk. Wat ik al vermoedde en dacht. Hier heb ik ook de DIW7022 in combinatie met de v10.

Je hebt dan deze opties voor verbinden:

Bij voorkeur met een kabel met het modem.

Indien het alleen met wifi kan zet dan Video mode op de box op Unicast. Dan zal ie WEL goed werken i.c.m. de v10.

Knop met huisje - tandwiel selecteren en op ok drukken - scroll naar beneden naar “informatie” en klik op ok - scroll naar Video mode en klik op ok - selecteer Unicast en klik op ok.

Druk op huisje om instellingenmenu te verlaten.


Tot nu doe doet die het dankjewel peter even kijken of die het vanavond ook doet