Skip to main content

Geachte dames en heren,

Doordat mijn iTV-ontvanger niet dan wel zeer slecht functioneert doordat deze met WiFi via het stroomnet met de Experiabox 

is aangesloten en momenteel een monteur de vaste kabelverbinding niet kan/mag komen aanleggen, kreeg ik van kpn tijdelijk een digitenne te leen. Na installatie een perfecte ontvangst van NPO1, 2 en 3, maar andere zenders niet met de mededeling dat een abonnement via kpn.com/digitennewijziging kon worden ingesteld. Foute boel, want deze pagina wordt niet gevonden.

Voor mijn (niet functionerende) iTV-ontvangst betaal ik een abonnement, maar digitenne erkent dat -natuurlijk- niet. Wat nu te doen?

Met vriendelijke groet,

humpie

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @humpiearal ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je laten nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


Beste Noordzee,

Forum profiel aangevuld, klant- en CAS-ID nummer niet bij de hand. 

Op de bijlage van de digitenne staat vermeld dat er 26 zenders zou kunnen worden ontvangen, maar (zelfs) na “uitgebreid zoeken” geen soelaas en nergens wordt om de standaard] code gevraagd.

Mvrgr,

humpie


Dankjewel @humpiearal ,

Dat CAS-ID-nummer is wel cruciaal. Want een medewerker van KPN kan jouw ontvanger via het CAS-ID-Nummer vanaf afstand activeren. 

Kijk anders even in de ontvanger : 

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 


@humpiearal 

Heb je het CAS-ID nummer al gevonden en in het forumprofiel gezet? 
 

Want dan kan je  verder geholpen worden. 


Beste Noordzee,

Profiel aangevuld met klantnr en CAS-ID nummer.

Mvrgr

 


Prima, dan is nu het wachten op de activatie door een moderator. Het kan zijn dat een speciale afdeling daarvoor aangestuurd moet worden omdat jij gebruik maakt van een noodpakket. Even geduld dus nog…. 

 

 


Misschien ten overvloede maar je kunt op je ITV abonnement ook kijken via je smartphone of tablet (KPN ITV app in de store) of via een laptop in Edge, Firefox, Google Chrome of Safari via tv.kpn.com.


Hallo @humpiearal Ik heb zojuist het verzoek gedaan om de Digitenne van je Noodpakket te laten heractiveren. Soms gaat dit inderdaad mis. Hopelijk is het snel in orde. Heb je de tip van Peter trouwens ook uitgeprobeerd? 


Prima, dan is nu het wachten op de activatie door een moderator. Het kan zijn dat een speciale afdeling daarvoor aangestuurd moet worden omdat jij gebruik maakt van een noodpakket. Even geduld dus nog…. 

 

 

@humpiearal 

Heb je al beeld op alle zenders? 


Reageer