Skip to main content

Heb een noodpakket ontvangen van KPN . Perfect!! De definitieve aansluiting kan nog niet gerealiseerd worden

Helaas moet ik een abonnement afsluiten voor FOX Sports.

Ik heb een abonnement voor Interactieve TV + Internet inc. FOX Sports.

Is het mogelijk om zonder extra abonnement FOX Sport te ontvangen op mijn digitenne?

Hi @Freddt, bedankt voor jouw bericht!

Het noodpakket is geen abonnement waar we standaard Fox Sports aan kunnen toevoegen, het bevat alleen de basis zenders. Echter had je voorheen ook al Fox Sports pakket, dus ik ga deze aanvraag neerleggen bij de afdeling die hierover gaat. Als het goed is pakken zij dit morgen of dinsdag op (eerst volgende werkdag).Dus voor dit weekend gaat het waarschijnlijk niet meer lukken, maar volgend weekend waarschijnlijk wel! Je kan, indien je vandaag echt iets wil zien, een dagpas kopen bij Fox Sports en het op een laptop bijvoorbeeld bekijken.


@Freddt, kan je inmiddels weer voetbal kijken via jouw Digitenne noodpakket?


Hallo SuzanJa hoor kan weer Fox Sports bekijken.

Bedankt.

 

Groetje Fred


 

 

@Susan_ 

Hallo Suzan,

 

Abonnement op Fox sport is weer verwijderd.

Kun je het er weer opzetten?

Bij abonnementsstatus staat Abonnement FOX Sport: Nee

Basis abonnment: Nee

Groetjes

Fred


Hi Fred. Ik zie dat er om half 8 opnieuw het verzoek is doorgezet naar aanleiding van een chat. Fijn, en excuus voor de onderbreking.


Hallo zit nu al maanden met een noodpakkey.ik heb een interactieve tv en internet abonnement.  Digitenne is wat dat betreft een redelijk alternatief.

Nu lees ik dat KPN betaalzenders van nu gratis te bekijken zijn. Graag zou ik hier ook van kunnen profiteren.

Op 9 maart aansluiti g wederom gecancelled.

Wordt er wel een beetje moe van.

 

Groeten

Elly Kloppert


Hallo zit nu al maanden met een noodpakkey.ik heb een interactieve tv en internet abonnement.  Digitenne is wat dat betreft een redelijk alternatief.

Nu lees ik dat KPN betaalzenders van nu gratis te bekijken zijn. Graag zou ik hier ook van kunnen profiteren.

Op 9 maart aansluiti g wederom gecancelled.

Wordt er wel een beetje moe van.

 

Groeten

Elly Kloppert

 

Er is maar beperkte ruimte op de frequenties waarop Digitenne uitzendt. Alleen voor de 2 meest populaire betaal zenders was er nog plek, Fox sports 1 en 2 dus. De rest (Film1/Pluspakket etc) is niet op Digitenne beschikbaar helaas. 


@Freddt, het is helaas weer opgeschort.. Al helemaal in deze tijden is het niet fijn, nu je waarschijnlijk meer gebruik maakt van je televisie. Digitenne is een vreemde eend in de bijt wat dit betreft, want er kunnen naast Fox Sports en het Erotiek pakket geen extra zenders aan toegevoegd worden helaas. Heb je misschien een ander abonnement op bijvoorbeeld Netflix? 


Hallo Suzan,

 

Heb geen Netflix abonnement. Gaat toch via  internet? 

Heb een noodpakket en dan ben uk zo door mijn tegoed heen 

 

Groetjes

Fred

 


@Freddt  klopt. Maar je tegoed kan aangevuld worden (vraag het aan via de klantenservice, kan een werkdag duren). Ik zal het niet veelvuldig gebruiken, maar het is af en toe en optie als je echt iets wil kijken.


Hallo

.is er geen optie dat ik ook gebruik kan maken van thuis.bellen Betaal nu erg veel voor mijn mobiele telefoongesprekken. Ik heb een prepaid kaart. 

 

Ik hoor wel.

 

Groeten

Elly Kloppert


@Freddt, helaas via het noodpakket is deze optie er niet. Voor je prepaid kaart zou ik dan aanraden om een prepaid bundel te kopen, dat is goedkoper dan bellen vanuit je tegoed.


Hallo Suzan

 

Bedankt. Ga ik doen.

 

Groetjes

Elly


Hallo Suzan,

 

Kreeg vandaag een SMS op mijn  Huawei mobile internet dat mijn online bundel over 93 dagen wordt beëindigd. Wat nu als ik dan nog geen definitieve tv en internetaansluiting van KPN heb?

 

Met vriendelijke groeten

Elly kloppert


Dan kunnen we een nieuwe bundel activeren. Laten we hopen dat het niet zover komt!


Super


Reageer