Skip to main content

het lukt niet om met de npo plus app vooruit te spoelen of terug te draaien via de forward backward toetsen.

tevens is het zo als ik op de woonkamer box npo kijk , verder wil kijken op de slaapkamer dat deze niet op dezelfde plek begint(zelfde account)

wat is hier nog aan te doen?

Hoi Steffen, het gaat hier om de NPO Plus app op de TV+ Box? Daarvan klopt het dat deze niet bijhoudt waar je bent gebleven. Dat is, helaas, ook niet iets waar wij wat aan kunnen doen. Deze app is van de NPO en wordt door hen gemaakt. Zij zullen dat moeten aanpassen. Nu zie ik op hun website dat ze hier wel mee bezig zijn.

Wat betreft het spoelen in de NPO app, wil dat op beide boxen niet? Of op eentje niet? Als het op beide niet wil, dan is dit waarschijnlijk ook iets vanuit de NPO app zelf, en moet je dit bij hen aankaarten. Wil het spoelen wel met de pijltoetsen?


Hoi Steffen, het gaat hier om de NPO Plus app op de TV+ Box? Daarvan klopt het dat deze niet bijhoudt waar je bent gebleven. Dat is, helaas, ook niet iets waar wij wat aan kunnen doen. Deze app is van de NPO en wordt door hen gemaakt. Zij zullen dat moeten aanpassen. Nu zie ik op hun website dat ze hier wel mee bezig zijn.

Wat betreft het spoelen in de NPO app, wil dat op beide boxen niet? Of op eentje niet? Als het op beide niet wil, dan is dit waarschijnlijk ook iets vanuit de NPO app zelf, en moet je dit bij hen aankaarten. Wil het spoelen wel met de pijltoetsen?

geen enkele box via het rondje kan je spoelen noet via de pijltjestoetsen


Wij hebben hetzelfde probleem met NPO app.

Op mijn mobiel kan ik wel voor- en achteruitspoelen


dit probleem is alleen bij de kpn tv+ boxen.

mi box enz. hebben het niet. dit zou denk ik bij kpn liggen.

 


Hoi Steffen, het gaat hier om de NPO Plus app op de TV+ Box? Daarvan klopt het dat deze niet bijhoudt waar je bent gebleven. Dat is, helaas, ook niet iets waar wij wat aan kunnen doen. Deze app is van de NPO en wordt door hen gemaakt. Zij zullen dat moeten aanpassen. Nu zie ik op hun website dat ze hier wel mee bezig zijn.

Wat betreft het spoelen in de NPO app, wil dat op beide boxen niet? Of op eentje niet? Als het op beide niet wil, dan is dit waarschijnlijk ook iets vanuit de NPO app zelf, en moet je dit bij hen aankaarten. Wil het spoelen wel met de pijltoetsen?

 

Doorspoelen in de npo app op de box werkt (hier) gewoon. 

Verschuif het bolletje met < of > of ⏪ of ⏩.

Geen enkel probleem hier.

Doorspoelen "met bewegende beelden" kan in geen enkele app. Ook niet Videoland, Netflix, Viaplay,  NLziet e.d.

Dat kan wel en alleen in de TV+ launcher. 


Reageer