Skip to main content

Als ik via menu en dan apps op tv de NPO app start krijg ik eerst heel lang een zwart beeld. Dan wordt het beeld een poosje blauw en komt heel langzaam de inhoud tevoorschijn. Als ik dan met de knoppen op de afstandbediening ergens heen wil gebeurt er eerst helemaal niets en na verloop van tijd zie ik dat er ineens gebladerd wordt. Er zit dus een enorme vertraging in de bediening en in het beeld. Als ik dan eindelijk de uitzending start loopt deze continu vast, het beeld bevriest. Na verloop van tijd gaat de uitzending verder maar loopt alweer snel vast. Het is dus niet te doen deze NPO app. Andere apps zoals Netflix en Videoland werken ook niet erg snel maar wel beter, daar krijgen we redelijk snel het programma te zien wat we willen en deze lopen niet vast. Het is een vervelend probleem want we hebben juist een abonnement op NPO plus genomen deze maand om wat programma’s te kijken die nergens uitgezonden worden.

Hallo @KLeine_Heino ,

Sinds gisteren is er een nieuwe NPO. Lees er hier meer over:

 

Heb je een Samsung TV? Daar zijn nu veel problemen mee. Dat is doorgegeven en er komt (hopelijk) binnenkort een oplossing voor. 

Wat je nu als alternatief kunt doen, is de NPO-app te gebruiken rechtstreeks via jouw TV. Dus niet via de TV-ontvanger. Of streamen vanaf jouw telefoon, dat is ook een optie. 


Hallo @KLeine_Heino ,

Sinds gisteren is er een nieuwe NPO. Lees er hier meer over:

 

Heb je een Samsung TV? Daar zijn nu veel problemen mee. Dat is doorgegeven en er komt (hopelijk) binnenkort een oplossing voor. 

Wat je nu als alternatief kunt doen, is de NPO-app te gebruiken rechtstreeks via jouw TV. Dus niet via de TV-ontvanger. Of streamen vanaf jouw telefoon, dat is ook een optie. 

Dit antwoord begrijp ik niet, de app zit toch op de tv ontvanger, niet op mijn tv? De NPO app rechtstreeks vanaf mijn tv lukt helaas niet, te oud denk ik.

Ik lees trouwens dat dit issue al vaker gemeld is hier en dat is niet van gisteren! Er zijn blijkbaar mensen die hetzelfde issue hadden een jaar geleden.

 


Beste @KLeine_Heino, er zijn momenteel inderdaad problemen met de NPO app. Vervelend dat jij hier ook tegenaan loopt! Wil je dit topic eens doorlezen? Daar word je op de hoogte gehouden. Als je klikt op: ‘topic volgen', krijg je mails als er een update wordt geplaatst

Â