Skip to main content
Beantwoord

npo extra 1 en 2 tijdelijk niet beschikbaar?

  • August 8, 2020
  • 9 reacties
  • 196 keer bekeken

Als ik op de tv schakel naar deze zenders krijg ik de mededeling dat deze tijdelijk niet beschikbaar zijn...

Beste antwoord door cornelis48

Ja, zal storing zijn. Te zien aan het beeld ligt het niet aan KPN.

Ze doen het ook niet op NPOstart. NPO 1 Extra en NPO 2 Extra via NPOstart. NPO Zappelin doet het ook niet.

Bij KPN resp. 88, 76 en 58.

 

is inmiddels weer verholpen de zenders 😀👍

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 8, 2020

Ja, zal storing zijn. Te zien aan het beeld ligt het niet aan KPN.

Ze doen het ook niet op NPOstart. NPO 1 Extra en NPO 2 Extra via NPOstart. NPO Zappelin doet het ook niet.

Bij KPN resp. 76, 88 en 58.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 8, 2020

Thnx!


Zaichik
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • August 8, 2020

Bij XS4ALL zelfde probleem.


  • Nieuwkomer
  • August 8, 2020

Zou fijn zijn als iemand van KPN kon reageren met de reden dat deze zender tijdelijk niet beschikbaar is.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 8, 2020

@bmvhout . De storing zit bij de NPO. Direct via NPOstart hetzelfde beeld. Ik zou niet weten waarom en hoe “iemand van KPN” dit zou moeten melden.


cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 8, 2020

Ja, zal storing zijn. Te zien aan het beeld ligt het niet aan KPN.

Ze doen het ook niet op NPOstart. NPO 1 Extra en NPO 2 Extra via NPOstart. NPO Zappelin doet het ook niet.

Bij KPN resp. 88, 76 en 58.

 

is inmiddels weer verholpen de zenders 😀👍


  • Nieuwkomer
  • August 8, 2020

@bmvhout. De storing zit bij de NPO. Direct via NPOstart hetzelfde beeld. Ik zou niet weten waarom en hoe “iemand van KPN” dit zou moeten melden.

omdat het een KPN forum is, leek me dat wel logisch. Niet als melding maar als reactie om te zeggen wat er aan de hand was. Geen kwade intentie hoor met mjjn bericht, maar hoopte zelf op antwoord.


  • August 8, 2020

Er was een koeling uitgevallen in de server ruimte, (iets met water tekort ?).


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 8, 2020

Dank!