Skip to main content

Sinds 5 mei spelen opnames van de zenders NPO 1, 2  en 3 niet meer af via de app van KPN, niet op de laptop en ook niet op de app via de telefoon, opnames van andere zenders doen het wel.

 

Wie heeft dit ook? vraag is ook gesteld via de chat, maar daar is niets uitgekomen, behalve dan dat men de koppeling zal vernieuwen.

Ik heb ff een paar opnames van NPO 1 en 2 geprobeerd op m'n (Android) slimfoon, en die spelen allemaal af. Dus wellicht dat het toch een lokaal probleem is.


Hi @Jacquesd, goed dat je het meldt. Ik herken dit probleem ook niet. Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke? Heb je specifieke zenders + programma's voor me? Dan zoeken we het uit!


Hallo dit geldt voor alle opnamen van de zenders NPO 1, 2 en 3.

Dit gebeurt bij opnamen tot nog 10 april.

Opnamen van na 11 april doen het weer wel.

 

Bij andere zenders geen probleem


Je hebt gelijk: ook bij mij doen opnames van voor 11 april op NPO1 en 2 't niet op m'n slimfoon. Toch een meer generiek probleem, denk ik, @Paul_ 


Niet de eerste keer dat er weer iets niet werkt.

Al paar keer gechat met KPN maar telkens gooien ze me uit de chat.

Donderdag moet ik geopereerd en aangezien ik geen bezoek mag hoopte ik dan de opnamen te kunnen zien. Jammer. Van 1 serie nu snel 3 afl bekeken. De rest is dan d donderdag en vri jhdag. Is al 2 uur video.


Hier even geprobeerd met TV show op reis 5 april.

Werkt niet op laptop (tv.kpn.com), in de smartphone app, en de Samsung tv app.

Werkt wel via de decoder.

Ik neem weinig op van NPO. Daar kun je tenslotte wel Terugkijken via de gids doorspoelen.


Klopt maar ik ben achter met dr opnamen. En aangezien ik straks, lees donderdag as toch in het ziekenhuis lig zou ik kunnen inhalen. Maar aangezien het niet werkt...?


Bedankt voor de reacties en het testen. Ik heb navraag gedaan bij de achterliggende technische iTV collega's. Zodra ik wat hoor dan meld ik het hier. Excuses voor het ongemak!


@Paul_ 

De storing betreft opnames NPO t/m 10 april. Wat v.a. 11 april is opgenomen is wel af te spelen via app en tv.kpn.com.

Hallo dit geldt voor alle opnamen van de zenders NPO 1, 2 en 3.

Dit gebeurt bij opnamen tot nog 10 april.

Opnamen van na 11 april doen het weer wel.

 

Bij andere zenders geen probleem

 


Ik heb reactie @Jacquesd. Er is een probleem geconstateerd, en ook opgelost. Dus nu zouden de opnames weer beschikbaar moeten zijn. Kun je dat bevestigen? Succes met de operatie!


Goedemiddag,

 

Heb net even gekeken.

En inderdaad, de opnamen van  voor 11 april spelen terug af.

 

Dank voor het oplossen.

 

Grt

Jacques 


Top! Bedankt voor het checken. Succes morgen.


Hier ook effe gescheckt (wat een vertrouwen, hè) met TV show 5 april en speelt nu wel af.