Skip to main content

Vorige week is mijn xs4all abonnement omgezet naar de techniek van KPN. Nooit problemen met de NPO app ondervonden.

Sinds het moment van overzetting werkt de NPO plus-app niet meer op mijn Samsung tv. Dit heeft dus wel degelijk te maken met deze dienst van KPN. Ik krijg de melding ‘deze webpagina is niet beschikbaar. Kan de pagina niet laden.’ 
 

ik hang nu al 20 minuten aan de telefoon met KPN om een medewerker te spreken te krijgen. Slechte dienstverlening. Dat heb ik met xs4all nooit meegemaakt 😔

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Heb je jouw televisie al een keer opnieuw opgestart zodat we zeker weten dan deze niet meer de DNS servers van XS4ALL gebruikt?


https://service.npo.nl/onderwerp/problemen-oplossen#problemen-met-een-app


Hoi @MSmit . Welkom op het forum.

Als jij gemigreerd bent, kun je nog steeds gebruik maken van de XS4All helpdesk.  Welk nummer bel je?

Verder vind ik de tip van @wjb  heel waardevol. En als dat niet lukt, eventueel de app even opnieuw installeren? 


Ik probeer nu al langer dan een uur contact te krijgen via nummer 020 3987666 (staat in de brief van xs4all genoemd

 


Ik heb alles, dus ook de tv, internet, WiFi opnieuw opgestart

 


Heb je ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

 


Hartelijk dank voor de tips. App verwijderd en opnieuw gedownload. Het werkt!


Super! Waarom dit nodig was is me eigenlijk een raadsel maar ik ben blij dat het geholpen heeft.