Skip to main content
Antwoord

NPO Plus beeld/geluid valt weg via de ontvanger

  • November 13, 2022
  • 2 reacties
  • 190 keer bekeken

Hallo, waren blij dat we npo plus konden kijken op de tv.

Nu kijken we dat via de tv ontvanger van kpn maar om de paar minuten van het geluid weg, valt het beeld stil of gebeurd er niks meer. Dit moet

toch al opgelost gaan worden aangezien de abonnement kosten steeds duurder worden mag er ook wel service en kwaliteit geeist worden.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Timjamie, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Het klopt dat er problemen kunnen optreden met het kijken van de NPO app via de tv-ontvanger. Mijn advies is dan ook om inderdaad weer terug te gaan naar het kijken via de tv. Probeer het over een poosje weer eens: ik kan me voorstellen dat het makkelijker via de tv-ontvanger is!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 13, 2022

Eh, je keek het eerst via de tv. Waarom ben je dat niet blijven doen? ALLE apps in je tv zijn sowieso stukken beter dan in de 2952 en 2260. De apps in mijn Arris VIP2952 zal ik nooit gebruiken! Te beperkt, te traag, te van alles.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 20, 2022

Beste @Timjamie, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Het klopt dat er problemen kunnen optreden met het kijken van de NPO app via de tv-ontvanger. Mijn advies is dan ook om inderdaad weer terug te gaan naar het kijken via de tv. Probeer het over een poosje weer eens: ik kan me voorstellen dat het makkelijker via de tv-ontvanger is!