Skip to main content

De laatste tijd probeer ik wat vaker NPO start (plus) te gebruiken op de settop-box HMB2260.

Het beeld is vaak prima, maar heel regelmatig gaat het beeld op zwart. Het lukt nog wel vaak de app te verlaten en opnieuw te starten, maar dat is erg vervelend.

De HMB hangt met een goede kabel direct aan de FritzBox, we hebben ook voldoende bandbreedte (ca 80 Mbit/s), maar misschien is de NPO server gammel, of het doosje (het is niet erg nieuw), of de app?

Hallo @btbo, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Kan je de tv-ontvanger eens een ‘frisse start’ geven? Dit kan via de instellingen van het menu. Heb je nog een andere tv-ontvanger, waar je het eens op kan proberen? 


Dat heb ik onlangs al gedaan,  maar dat hielp niet. Een andere heb ik niet.


Hallo @btbo ,

Vind je dit (NPO Start) belangrijk? Dan zou je kunnen overwegen om via 0800-0402 over te stappen op KPN TV+. Vaak levert dat ook nog een klein financieel voordeel op wat betreft jouw maandelijkse abonnementskosten. 
 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 


Dat is zeker iets om naar te kijken. Daarnaast zie ik dat je gebruik maakt van KPN Service Plus. Je kunt dus altijd even telefonisch contact opnemen (0800-0402) met mijn collega's. Zij helpen je heel graag verder met het oplossen van dit probleem. 


Ik ga daar naar kijken als ik heel veel tijd heb. 0800-0402 is dramatisch kwa bereikbaarheid.