Skip to main content

Hebben anderen ook problemen met de kpn itv app met kijken naar NPO zenders of npo gemist.

Als ik naar welke andere zender of streamingsdient kijk gebeurt het niet. Maar de npo stottert oo willekeurige momenten.

Iemand tips of is dit gewoon een probleem bij de streamingservice van de npo. 

 

NPO app


Hi @Fp twente, als je dit alleen ervaart met kijken naar NPO, dan lijkt het probleem toch daar te liggen 🤔 Dat zich niet meer mensen melden met dit probleem (of hier in dit topic reageren) lijkt er juist weer op te wijzen dat het niet een algemeen issue met NPO is. Ik twijfel dus een beetje wat de oorzaak kan zijn van jouw probleem. Stottert het nu nog steeds bij jou? Of is alles inmiddels weer ok?

Als het nog steeds stottert, zou je dan de app even helemaal willen verwijderen en daarna opnieuw installeren? Dat wil vaak wonderen doen bij vage issues zoals dit!


IK heb nog even alles nagekeken, en denk dat ik e boosdoener gevonden heb. De AI upscaling functie van mijn nvidia shield lijkt de boosdoener. Wat nog steeds raar is dat die schijnbaar alleen bij NPO zenders iets doet, en niet bij andere zenders, of streaming diensten.

 

Maar goed, mijn probleem lijkt opgelost, en mijn doel was om te weten of het echt alleen bij mij was of dat meer mensen het probleem herkenden.


Ah kijk aan, wat goed dat je toch verder bent gaan speuren en de vermoedelijke oorzaak gevonden hebt 💪🏼 Dan is er vermoedelijk iets aanwezig in de doorgifte vanuit NPO, dat niet helemaal lekker samenwerkt met die functie, goed om te weten!