Skip to main content

Vooral op NPO1 (Glasvezel) vaak blokjes door? Ik heb alles helemaal correct bekabeld aangesloten, ook nieuwe switches (NetGear GS108E) ertussen, bekabeling (Cat6) is 100% in orde, heb dit niet aldoor gehad, maar de laatste tijd (anderhalve week) wel. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Bedoel je op kanaal 661?

HD glas kanaal (originele stream)

 

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Zet hem eens uit (van de spanning af (in de volksmond stroom)) met de schakelaar achterop.

Voor minimaal 2 minuten.

Daarna aanzetten en laten opstarten.

Vaak helpt dit. 


Ga ik zo even doen. Nog niet eens aan gedacht. :frowning2:

Ik laat het hier weten. 

 

By the way: Het is voorlopig alleen maar op NPO1 (661)


Ha @ronvmeijer Ik was nog even nieuwsgierig of de tip van joop2011 heeft geholpen! Laat je het weten? 


Vooralsnog lijkt het geholpen te hebben. Er was ook gelijk een firmware update. Afwachten maar. 


Ik heb nu een half jaar alles van KPN en ik heb nergens spijt van. Het werkt allemaal voortreffelijk en snel. Dit is eigenlijk het eerste wat mij opviel. Ik zei een paar dagen hiervoor nog tegen m’n vrouw “eigenlijk werkt dit helemaal zonder een storing” :grinning: Toen kwamen er een paar dagen erna blokjes in beeld :smile:  


Ha @ronvmeijer Fijn om te horen dat je zo blij met ons bent. Geen blokjes meer gezien? 


Nee inderdaad niet meer. Zal wel een samenloop van… geweest zijn. Nee ik ben inderdaad erg blij met hetgeen ik heb hoor. De V12 Modem hangt in het trapgat en voorziet het hele huis van goede WiFi..ik heb nergens over te klagen dus doe dat dan ook maar niet 😊