Skip to main content

Sinds kort zijn er audio storingen hoorbaar op NPO1 TV Web bij KNP iTV, ik heb twee dagen lang het probleem bij m'n eigen systeem gezocht, maar blijkt alleen bij NPO1 te zijn, alle andere kanalen hebben deze storing niet. 

Ik kan deze storing nergens melden via de web app, en via deze pagina → Service → Problemen met TV kom je helemaal nergens.
Heeft iemand dit ook? En weet een oplossing want het is behoorlijk irritant aan het worden.

ja, dit is mij ook opgevallen. ik merk dit bij terugkijken via de app en via de browser

beetje gekraak telkens tussendoor


Volgens mij een kwestie van encoder van dat kanaal restarten/rebooten, maar hoe kun je die afdeling bereiken? Er is geen supportlijn die je kunt bellen(wat ironisch is voor het bedrijf) of chatten via whatsapp.


Ik ervaar dezelfde problemen, inderdaad via de browser.


Hoi allemaal. Merken jullie deze storing nog steeds?  Is het alleen bij bepaalde uitzendingen? 


Nee, een dag na mijn klacht is blijkbaar het e.e.a herstart… Ik vind het bijzonder slechts dat bij KPN geen loket beschikbaar is waaraan je het probleem kunt voorleggen, bij XS4ALL was dat wel anders.  Ook de probleemoplossers op de KPN site zijn van een kinderlijke omvang/opvatting… Storingen voor TV behelst nog geen 8 suggesties, het voelt voor mij of ik ben teruggeflitst naar 1990 op deze manier van aanpak.


Hoi allemaal. Merken jullie deze storing nog steeds?  Is het alleen bij bepaalde uitzendingen? 

ja het gekraak is nu weg :)