Skip to main content

Hetzelfde probleem bij mij alleen met NPO1. Mijn TV is via WIFI aangesloten via de KPN app op de tv. Probleem doet zich sinds een week voor.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi @worb . Welkom op het forum.

Je noemt de Smarttv app?  Die installeer je normaliter op je tv.   Of hebben we het over de itv app? Die je naar je tv streamt? 


Die staat inderdaad op de tv


Eh. Wel ff belangrijk. 

Gebruik je de app in een Samsung televisie, een LG of een die werkt op Android-TV als Sony Philips TCL Xiaomi.…

In je profiel zie ik Redbox. Daar kan ik niks van opzoeken. Die site wordt geblokkeerd. Niet door kpn, want de melding is in het Engels. De blokkering geeft me wel te denken. 

Bij geen enkele Nederlandse webshop ook te koop. 


Geen idee waar jij Redbox ziet. App staat op een Samsung tv. Probleem komt de laatste week nog maar zelden voor


Geen idee waar jij Redbox ziet.

Dat vermeldde ik wel. In je forum profiel onder tv ontvanger. 

https://forum.kpn.com/members/worb-285334

 


Waar de ontvangst even beter leek is deze nu weer met veel haperingen.


Hoi @worb .  Hoe is de algemene wifi bij jou?  Wat voor aansluiting heb jij? Koper of glasvezel? 


Glasvezel. WiFi is prima in de woonkamer


Hmm, hier ook een Samsung, glasvezel. Maar voor de stabiliteit wel via utp kabel met het modem verbonden. Nog geen stilstaand beeld op npo 1 gehad. Of andere zenders. In de uitzondering dat ik de app gebruik, want

... in de woonkamer zou je de app in de tv eigenlijk niet moeten willen gebruiken.

◾️ Minste beeldkwaliteit, niet geschikt voor echt grote formaten (van af 40 inch n.m.m. Op mijn 43 inch zie ik behoorlijk verschil in beeld tussen app en ontvanger.)

TV app 6,2 Mb/s
Arris/Arcadyan 14,2 Mb/s (eerste 10 via 661-670 en 7,2 Mb/s rest)
Sagemcom 14,2 eerste 10; rest 8,2 Mb/s

◾️ Geen Dolby 5.1 geluid

◾️ De app heeft alleen (Dolby) Stereo.

◾️ Van minder zenders de opnames af te spelen.

◾️ Geen radio kanalen aanwezig.

◾️ Teletekst niet te raadplegen.