Skip to main content

Sinds paar dagen ben ik bezig met aanvragen van een nieuwe afstandsbediening heb alle tips en trucs geprobeerd, maar ik krijg niet het gewenste resultaat. Kom op 2 dezelfde schermen uit waar je niet verder kanĀ  Hoe kom ik aan een nw afstandsbediening het zou zo makkelijk moeten zijn maar begint op een iritante onderneming te lijken

HalloĀ @celroxĀ ,

Tegenwoordig is hetĀ mogelijk om zelf (gratis) eenĀ nieuwe afstandsbedieningĀ te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes!Ā 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge.Ā Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

HoeĀ koppel jeĀ jouw producten aan jouw KPN ID?Ā 

  • Ga dan bovenin naar ā€˜Productenā€™.
  • Vervolgens ā€˜producten toevoegenā€™.Ā 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?Ā 

Ā 


Ja zoals ik al zei heb alle tips en trucs al geprobeerd, fijn dat ik een auto reply antwoord krijgĀ 


@celroxĀ 

Dan kun je de afstandsbediening telefonisch aanvragen via 0800-0402 of via dit forum.Ā 
Ā 

Vul dan jouw volledige forumprofiel en geef hier een seintje dat jeĀ het via het forum wil aanvragen.Ā 
Ā 
Maar een beller is sneller.Ā 


Profiel ingevuld en bij deze wil ik graag een nw afstandsbediening aanvragen


De tool werkt niet in de ā€œoudeā€ versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Verder werkt de tool wel in Firefox, Safari en Google Chrome.

Zodra het mod-team door de wachtrij aan dit topic toe is zullen ze je ook direct een ab toesturen.


Hi @celrox, welkom op het forum.Ā 

Goede tip van Peter. Ik heb in ieder geval een nieuwe voor je besteld, is bij deze onderweg. Je hoeft zelf niets meer te doen.Ā :relaxed: