Skip to main content

Ik heb sinds vorige week problemen met de afstandbediening in het menu en tv-gids. Ik kan in het menu de series openen met de OK knop, daarna kan ik Videoland openen met de OK knop, dan kan ik de gewenste serie soort openen met de OK knop, en ook nog de serie zelf, maar zodra ik bij de aflevering ben werkt de OK knop niet en moet ik op “play” drukken.  
Als ik iets wil terugkijken klikte ik altijd op het programma op OK en dan kon ik terugkijken, nu moet ik op de groene knop klikken in TV-gids. Als ik iets wil opnemen, klikte ik al het programma aan en daar staat de optie “plan opname” en als ik daarop sta en ik klik op OK dan doet hij niks meer. Ik moet nu in de TVgids  op REC klikken en dan is hij ingeprogrammeerd. Waarom doet OK het niet meer bij de uiteindelijke keuze die je wilt maken? Anderen hier ook last van?

Alles is dus niet OK 😉, het  is mij niet opgevallen,  succes.


@Jaray Goed dat je dit aankaart! Voor zover bij mij bekend, zou je OK in al deze gevallen gewoon moeten kunnen gebruiken. We gaan dit doorgeven aan onze iTV mensen. Mocht dit in de software liggen en er komt hiervoor een update uit, dan kan je hierover lezen in dit topic:

 


Ik heb nu exact hetzelfde probleem, maar ik lees nergens wat de oplossing is…


@Marcus2000

Je kan beter een eigen nieuwe topic hiervoor starten.

Deze is al meer dan 2 jaar oud en gaat over de een Arris KPN tv ontvanger denk ik.

Vermeld er ook bij welke KPN tv ontvanger u heeft. 

 

Als je de Arris 2952, Arris 5202, Arcadyan HMB2260 hebt, kan je de oplossing boven vinden door op de link te klikken. 


@Marcus2000

Je kan beter een eigen nieuwe topic hiervoor starten.

Deze is al meer dan 2 jaar oud en gaat over de een Arris KPN tv ontvanger denk ik.

Vermeld er ook bij welke KPN tv ontvanger u heeft. 

 

Als je de Arris 2952, Arris 5202, Arcadyan HMB2260 hebt, kan je de oplossing boven vinden door op de link te klikken. 

Dank je voor de tip Joop. Vreemd genoeg kreeg ik een paar minuten na mijn melding hier, via de tv-ontvanger een update aangeboden voor mijn afstandsbediening. Daarna alles opnieuw opgestart en het probleem is opgelost.