Skip to main content

Wij hebben zelfde probleem, om de paar dagen haperend tv signaal, hebben reeds nieuw modem ontvangen en twee keer een nieuwe tv ontvanger hmb2200V2.

Kabel zit rechtstreeks van modem op tv en is 5 meter.

Als we modem of tv ontvanger resetten doet ie het weer voor een paar dagen.

Graag voor eens en altijd oplossen.

Anton N Bergen op Zoom

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Welkom op het forum @Anton N! Als alle apparatuur al is omgeruild moet het ergens anders in zitten. Heb je meerdere ontvangers in huis? Zo ja, hoe zit het met de andere ontvangers? 

Hoe gaat het daarnaast met andere apparatuur in huis? Blijft de verbinding via de wifi wel gewoon werken bijvoorbeeld? Verder geef je aan dat je haperend signaal hebt op tv. Hoe uit zich dat? Zie je blokjes of krijg je even zwart beeld? En komen er ook foutmeldingen naar voren tussendoor?


Als alle apparatuur al is omgeruild moet het ergens anders in zitten. Heb je meerdere ontvangers in huis?Zo ja, hoe zit het met de andere ontvangers? Heb nog een andere ontvanger boven staan deze heeft het probleem niet maar staat ook zelden aan, heb ook al geprobeert zonder dat deze ontvanger aangesloten zit dat maakt dus ook niks uit.  Hoe gaat het daarnaast met andere apparatuur in huis? Blijft de verbinding via de wifi wel gewoon werken bijvoorbeeld? Wifi werkt altijd al is de verbinding niet overal even goed ondanks de repeaters echter het tv signaal komtvia vaste aansluiting niet via WIFI.Verder geef je aan dat je haperend signaal hebt op tv. Hoe uit zich dat? Zie je blokjes of krijg je even zwart beeld? En komen er ook foutmeldingen naar voren tussendoor? We krijgen even zwart beeld , verder geen andere storingsmeldingen, heb de tv ook reeds in andere  HDMI poort gestoken gisteren dus nu even kijken of het daaraan ligt?


@Anton N is goed. Wachten we nog even de andere HDMI poort af. Ik weet niet hoe vaak de storing voorkomt, maar zou je ook willen testen of de andere ontvanger deze problemen ook geeft? 


@Anton N we zijn ondertussen een stukje verder. Hoe gaat het daar met de beelden op tv?


Na een aantal dagen weer, nu zet ik bij wijze van proef eerst tv aan dan tv ontvanger dit gaat tot nu toe (2 weken ) goed daarvoor  zette ik op verschillende manieren   tv aan eerst ontvanger dan tv wellicht dat daar een storing inzit. we houden het in de gaten

 


Hi @Anton N! Ik heb al even niks meer van je gehoord. Kan ik daaruit opmaken dat alles nu weer in orde is? 🙂