Skip to main content
Afspraak maken op website levert foutmelding 'oeps' op.





en dat al weekjes lang ik meld het maar word niks aan gedaan
Goede avond dan IS het wachten op iemand van de webcare mede werkers er IS wel een wacht tijd. 👍
Tja maar het moet toch werken die tool ?
Hallo @Skipper12, goed dat je aan ons meldt dat de tool niet werkt.

Tja maar het moet toch werken die tool ?

Dat hangt af waarvoor je de tool gebruikt. Ik ben benieuwd welke tool je precies bedoelt (bron), en waarvoor je graag een tv-ontvanger wilt omruilen. Laat je het weten? 🙂
Daarom lees hier onder Nadia





Hoi Hoi



Mijn Vader heeft alles in een met zo een zwart kastje hij heeft nu al een paar dagen last met zappen

en er zijn al updates geweest hij heeft tools belopen we hebben aan de telefoon gezetten met kpn met mij niks werkt ook zijn afstandbediening werkt prima omdat we daarop het kastje boven bij hun getest hebben ik heb kpn al paar keer gevraagd of ze het kunnen laten ruilen aan de deur vooral omdat me pa slecht ter been is en op dit zelf niet zoveel kijk heeft help ik hem hier mee ......alleen tot nu toe vraag ik me af of dit ooit nog gaat gebeuren kpn ?



gewoon een ruil en alles is opgelost en dat weet ik omdat ik het kastje van boven ook beneden heb gehad

en dat ging prima



ik hoop wat te horen :-)



aangezien ik veel voor hem regel en ik wil dat hij ook goed geholpen word
Vreemd dat ik niks meer hoor 🤔
Hallo @Skipper12, goed dat je veel zaken regelt voor je vader. Ik kan me voorstellen dat met een bepaalde leeftijd je daar wat minder bekwaam in bent. Fijn dat je even uitleg hebt gegeven waarom je graag de tv-ontvanger wilt omwisselen, dan kunnen we je hier helpen. Komt goed, we vinden wel een oplossing!



Mijn Vader heeft alles in een met zo een zwart kastje hij heeft nu al een paar dagen last met zappen

Wat gaat hier precies mis? Lukt het niet van de ene zender naar de andere te zappen? Of krijg je een foutmelding?



Vreemd dat ik niks meer hoor 🤔

We helpen je hier graag op het forum, we zijn alleen geen reguliere klantenservice waar je direct contact hebt met een medewerker. Op het forum helpen klanten elkaar. Het is daarom verstandig om alle informatie in je startbericht te vermelden. Starten op het KPN forum vind je meer informatie hierover 🙂
Hoi Hoi



met zappen is hij erg traag alles gedaan al ook aan de telefoon contact gehad enzo
Dat is erg irritant, @Skipper12 . Zou jij je forumprofiel willen aanvullen met de gegevens van je vader? (postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer) Dan kan ik even achter de schermen kijken. Ik hoor van je!
Bent u er nog ?
Ik ben er, @Skipper12! Ik zie dat je de gegevens hebt aangevuld, dat is fijn! Ik zie dat er voor beide tv's een Arcadyan 2260 tv-ontvangers gebruikt. Omruilen via de (Netflix)tool werkt dan inderdaad niet. Deze online tool analyseert of je de juiste apparatuur gebruikt, en de Arcadyan is geschikt voor Netflix. Als je een mankement ervaart dan is het raadzaam om contact op te nemen met de helpdesk :)



Ik heb geprobeerd om beide ontvangers uit te lezen, helaas geen resultaat. Wil je het serienummer van de boosdoener in je forumprofiel zetten? Dan kan ik wat gerichter zoeken.

Apparatuur controleren en omruilen

Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen wij je nu niet verder helpen.



en dat steeds weer deze tool is defect al heel lang
mac 507e5db486f8
@Skipper12. Ik kon net ook niet de verbinding controleren op het door jou opgegeven adres. De tv-ontvangers moeten wel zijn aangesloten op het modem, anders kan de tool ook niks controleren ;)



Voordat ik de verkeerde aannames maak, welke tool heb je gebruikt? Wil je hier de link plaatsen?
dat gaat dus niet omdat dit hele ding defect is gewoon 😞
deze tool trouwens



https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006
deze tool trouwens



https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Dat kan kloppen. Zie onderstaande antwoord:

[...]Omruilen via de (Netflix)tool werkt dan inderdaad niet. Deze online tool analyseert of je de juiste apparatuur gebruikt, en de Arcadyan is geschikt voor Netflix. Als je een mankement ervaart dan is het raadzaam om contact op te nemen met de helpdesk :)

Die tool is niet bedoeld om een defecte ontvanger om te ruilen, maar om je tv geschikt te maken voor Netflix! Heb je een probleem met je apparatuur? Dan gaan we dat altijd met je samen doorlopen.



Zou je het serienummer van de tv-ontvanger in je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik 'm analyseren 🙂
mac 507e5db486f8
Ha @Skipper12, zou je in je forumprofielhet serienummer willen invullen? Deze begint met J en heeft 9 cijfers.



Bovenstaande is helaas het verkeerde nummer.
Ok als ik thuis ben doe ik dat
Bedankt voor de gegevens, @Skipper12. Ik heb een meting gedaan hieruit komt dat ik geen van de ontvangers kan traceren. Haal je ze van de stroom / netwerkadapter als je niet thuis bent toevallig?
Hok hoi



Ik heb er 1 aan staan de andere is afgekopelt omdat deze niks meer doet
Maar de ruil was al ingezet zag ik 🙂
Ah, duidelijk. Bedankt voor de terugkoppeling, @Skipper12. Omdat de andere tv-ontvanger wel vlekkeloos met de tv werkt, heb ik een omruilafspraak voor je gemaakt. Je kunt 'm morgen omruilen bij het dichtstbijzijnde informatiepunt.



De details hebben we in privéberichten besproken 🙂

Reageer