Skip to main content

Ik loop tegen hetzelfde aan. Al twee keer een afspraak gemaakt maar helaas, op de afgesproken tijd en dag komt er niemand.

klacht neergelegd en wat blijkt, de ontvangers zijn even niet te leveren. Maak dan geen leveringsafspraak Knuppels!

de lieve Naomi waar ik mee chatte zou mij laten weten wanneer ze weer op voorraad zijn. Ook op dat antwoord wacht ik nu al weer twee weken. KPN n begint een Drama te worden al bedrijf. 
nu denk ik al vier dagen “ ik ga het opnieuw proberen” maar elke keer een foutmelding, “probeer het later opnieuw”.

ik heb er mijn buik van vol. Twee ontvangers van rond de tien jaar oud maar omruilen kun je ze niet. Zucht.


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt aoriginele topic]

Welke ontvanger heeft u dan?? Muvvan de Motorola zijn ze allemaal actueel. Het kastje is dan misschien 10 jaar maar de software niet!!


Admin: meeverplaatst


Joep, ik heb de Motorola en de Arris, zeker de Motorola geeft veel problemen maar de Arris moet ik ook vaak herstarten. Volgens de klantenservice kon ik ze beide inruilen maar dat ging dus helemaal mis.

Het grootste probleem vind ik echter de service van de KPN. Zoals al gezegd heb ik twee keer een omruilafspraak gemaakt, daar blijf je dan voor thuis en zonder enig bericht komt er niemand. Ga je klagen bij de klantenservice en vul je alles nog een keer in. Weer niks. Via de chat klagen en dan zeggen ze plots dat ze die dag gehoord hebben dat ze niet meer voorradig zijn. Heu, waarom wordt er dan wel een omruilafspraak gemaakt? Dan wordt er gezegd dat ik zal horen hoe lang het kan gaan duren (ik heb de chat als bestand opgeslagen) maar ook daar hoor je niks meer van. Heel amateuristisch van zo'n bedrijf. Ik hoop dat via het Forum iemand mij kan helpen want ik ben er aardig pissig over


Admin: meeverplaatst


@LarsOlav Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het nog niet is gelukt om je tv ontvanger om te ruilen. In mijn ogen mag dit niet te maken hebben met het tekort aan tv ontvangers. 

Ik kan de Motorola ontvanger inderdaad voor je omruilen. Je zal hier dan normaal gesproken een Arris of HMB ontvanger voor in de plaats krijgen. 

Als je voor mij je forumprofiel zou willen invullen en een seintje kan geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en aan de slag! 


Ik heb het een en ander ingevuld.


@LarsOlav Bedankt voor het invullen! 

Ik heb de omruil van de Motorola ontvanger in gang gezet. Ik stuur je een privé bericht met meer informatie!


@LarsOlav Ik heb een nieuwe ontvanger verstuurd en ook een nieuwe afstandsbediening. Zijn beide ondertussen in gebruik?


Beide zijn in gebruik en werken. Bedankt