Skip to main content

15 oktober 2023
 

Vorige week had ik telefonisch contact de helpdesk van KPN.
Het omruilen van mijn Motorola’sVip 1853 wil maar niet lukken.
Na het resetten van de Experiabox nog steeds niet.
Ook de desbetreffende collega melde dat er geen verbinding met de experiabox tot stand komt.
Telkens krijg ik de melding”Oeps er gaat iets mis”, als de link van het omruilen bevestig.
Ben er een klaar mee, terwijl ik aangeef dat het niet lukt.
Ik ben toch bekend als klant bij de kpn, waarom kunt u mij de nieuwe 2 ontvangers niet automatisch toezenden?
Die oude krijgt u heus wel terug.
Enkel het feit dat de website van u mijn apparatuur niet kan controleren via de experiabox, zit ik nu met twee trage ontvangers.
Het zou fijn zijn als dit probleem gewoon opgelost wordt, ipv een ander kastje aan te wijzen als probleem.

Hoi @Lourence ,

Als je je profiel invult kan een moderator de omruil regelen. 

Een moderator reageert binnen enkele dagen. 


Oké Martijn, ga ik doen, bedankt zover.


IK heb mijn profiel aangemaakt, daarop is te zien welke TV ontvangers in bezit zijn, die omgeruild dienen te worden.
Zo ik eerder vermelde lukt dit niet via de bestaande link die ik kreeg per mail voor het omruilen.
Ook deze avond na talloze keren de melding,”oeps er gaat iets mis.”
Ook na meerdere resets van de experiabox, 0 resultaat, dus bij deze graag actie, zodat ik dit niet meer hoef te herhalen.
Mvg,
L Suurmond

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic hierover


Hoi @Lourence ,

Een moderator reageert binnen enkele dagen op een topic, dubbel plaatsen heeft geen nut.

 


Beste @Lourence,

Zou je het nog eens op deze link nog eens willen proberen? Dit werkt alleen maar als je op je eigen thuisnetwerk zit. Dus niet op 4G of op een ander netwerk.


Helaas Dennis, telkens, oeps er gaat iets mis, helaas!


Helaas Dennis, telkens, oeps er gaat iets mis, helaas!

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? (of heb je dit al gedaan?) Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators, dan kunnen ze je verder helpen. Anders morgen even bellen met KPN:

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.


Hoi @Lourence .  Welkom op het forum.

Ik ben net voor je bezig en het lukt mij ook niet. Althans niet op de conventionele manier.

Ik ga mijn logistieke collega's vragen om je handmatig nieuwe tuners te sturen.  Als jij vrijdag nog niks gehoord hebt (SMS )  laat het dan hier even weten

 


Idem als Lourence  en niemand geeft thuis?

Qr code op het beeldscherm verwijst niet naar de 2x Vip's 1853 maar naar 1 stuk

 

Jotomar..


Dinsdag sprak ik telefonisch met een kpn medewerkster, die beaamde mijn klacht.

Als optie verwees zei mij door naar een fysieke winkel, waarop ik vroeg,  ‘ kan jij er dan voor zorgen dat de vervangende tv ontvangers klaarliggen ‘. ‘Nee dat kan ik niet’, was haar antwoord. ‘Maar dan ga ik straks voor niks 40 km heen en weer’, zei ik


Idem als Lourence  en niemand geeft thuis?

Qr code op het beeldscherm verwijst niet naar de 2x Vip's 1853 maar naar 1 stuk

 

Jotomar..

Maak even een eigen topic aan . Dan zal een moderator dat oppakken en kan je verder helpen


Dinsdag sprak ik telefonisch met een kpn medewerkster, die beaamde mijn klacht.

Als optie verwees zei mij door naar een fysieke winkel, waarop ik vroeg,  ‘ kan jij er dan voor zorgen dat de vervangende tv ontvangers klaarliggen ‘. ‘Nee dat kan ik niet’, was haar antwoord. ‘Maar dan ga ik straks voor niks 40 km heen en weer’, zei ik

Heb je al wat gehoord/gezien ? Een SMS/mail of melding in je PostNL app?


Vandaag kreeg ik het bericht dat de nieuwe ontvangers worden verzonden.

Bijvoorbaat dank,

Lourence

 


Vandaag kreeg ik het bericht dat de nieuwe ontvangers worden verzonden.

Bijvoorbaat dank,

Lourence

 

Mooi zo! Fijn weekend.