Skip to main content

kan ik deze omruilen voor een nieuwe serrie heb vaak dat er een fout code komt en hem weer opnieuw moet opstarten en vaak het geluid sneller gaat dan dat het werkelijk is begin het een beetje zat te worden vandaar mijn zoontje kijkt tv en wij netflix en prime ik heb hem nu al een tijdje

 

Er is geen nieuwere voor uw abonnement. De TV+ ontvanger is nieuwer, maar die krijgt u pas als u het abonnement om laat zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Daarbij hoort ookeen nieuw jaarcontract. 

Welke foutcode krijgt u? Want ... als de 5202 niet goed werkt, dan werkt de TV+ ontvanger waarschijnlijk ook niet goed. Gok ik zo...


wifi gooit ie er ook vaak uit maar houd dus nu in dat ik eerst mijn oude abonnement moet opzeggen en dan een nieuw abonnement moet afsluiten dan kan ik de nieuwere serie krijgen. ook al ben je zo lang al een kpn klant.???

 


De 5202 heeft geen WiFi ondersteuning. Hoe is die aangesloten? Met een utp-kabel rechtstreeks op het modem? Geen kastjes ertussen? Geen switch? Geen draadloze verbindingset? 

Welk modem heeft u?


rechtstreeks met utp kabel


aris vip2952 v2

 

 


rechtstreeks met utp kabel

Er zit niets tussen? Het is 1 utp-kabel? Heeft u al eens een andere utp-kabel geprobeerd? 

Welk modem heeft u?

Welke foutcode ziet u op scherm?


ben nu niet thuis zit op de camping 

 


Hoi @gravin81. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je vaak een foutcode te zien krijgt en dat je daardoor jouw tv-ontvanger opnieuw moet opstarten. Ik zie dat Nick83 hierboven de juiste vragen stelt om je verder te kunnen helpen. Zou je deze vragen willen beantwoorden zodra je weer thuis bent?


Ik heb er een router tussen zitten anders is het niet haal baar ik heb ook daar de playstation staan ik heb de kast al vol zitten met alles mijn cv staat op de internet kast naar boven naar de andere computer en dan ook nog naar de andere tv en nog 1 naar boven dus heb te weinig op de internet kast dus ja en wij zitten nog te wachten op glasvezel wat nog steeds niet komt. Dus ik laat het verder wel zitten ik zie wel hoe het loopt.