Skip to main content

Ik heb sinds kort een nieuwe tv ontvanger aangesloten. Op het moment dat ik hem verschoven heb, viel me op dat de ontvanger niet meer werkte. Na veel uitzoekwerk was duidelijk dat:

 

  • de netwerkkabel niet het probleem was (meerdere kabels geprobeerd)
  • Het kastje het alleen doet als ik iets heen en weer ga met de kabel. Uiteindelijk was dé oplossing iets zwaars op de netwerkkabel plaatsen

 

Oftewel mijn conclusie is dat de netwerkaansluiting niet goed werkt en dus de tv ontvanger vervangen moet worden. Hoe kan ik dat het makkelijkste regelen?

 

Alvast bedankt!

Gebruikt u het originele kabeltje? Wit met gele stekker? Zit het er goed in geklikt?


Ja uiteraard. Ik heb er nog een liggen en daar gaat het ook niet goed mee. Het ligt echt aan de netwerkaansluiting van de ontvanger zelf


Hoi @Superray. Wat goed dat je zelf al hebt ontdekt dat het nerwerkpoortje defect is van de tv-ontvanger. Ik heb aan onze logistieke afdeling gevraagd of zij de tv-ontvanger willen omruilen. Zodra ik een reactie terug krijg, kom ik er op terug. 


Als het goed is heb je inmiddels al een nieuwe tv-ontvanger in huis. Is het probleem daarmee verholpen?


Als het goed is heb je inmiddels al een nieuwe tv-ontvanger in huis. Is het probleem daarmee verholpen?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat een nieuwe tv-ontvanger het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Reageer