Skip to main content

Omruilen maar geen sms of bericht ontvangen

  • January 2, 2019
  • 2 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik heb een afspraak gemaakt dat ik as vrijdag de Motorola kan omruilen bij een afhaalpunt maar heb nog geen sms o f mail van KPN ontvangen...
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 4, 2019
Hoi McW, welkom hier! Je zou een sms moeten hebben gehad op het moment dat de omruil in het systeem is gekomen. En dan vandaag nog een op het moment dat de nieuwe ontvanger bezorgd is op het servicepunt. Graag kijk ik dit voor je na. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan duik ik erin.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 11, 2019
Je bent niet meer teruggekomen, McW. Ik ga ervan uit dat de omruil goed is verlopen. Mocht je toch nog vragen hebben hoor ik ze graag.