Skip to main content

Aan de kpn moderator

Ik heb hier ook een motorola vip 1853 met de foutcode 14 als ik hem aansluit en de tool laat zoeken naar wat ik in huis heb staan  ziet hij alleen de Arris en de experiabox

Ik kom ook niet via de telefoon door de computergestuurde knowledge database en wil de oude motorola graag omruilen. wat kan ik nog doen.. of hoe ga ik dat doen?

@Bauke1955

telefoon door de computergestuurde

“ik wil een medewerker spreken” moet je zeggen

of hier wachten maar het is erg druk bij kpn dat kan even duren


Beste Peter,

 

Dank je voor de snelle reaktie ik ga dat eens proberen.

 

Gr,

Bauke

 


Goedenavond @Bauke1955, welkom! Naast de tip van @peter-keetfm, kunt u het volgende doen:via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Of is dat hetgeen wat niet gelukt is?


Beste fame29

 

Klopt, de tool ziet de motorola niet terwijl deze wel is aangesloten en aan staat.

 


misschien kan @Erik_ je wel helpen


Vanmorgen gesproken met iemand van de helpdesk.. ik had maar recht op 1 tv ontvanger??

ik zeg nog in mijn kpn zie ik toch degelijk dat er 2 ontvangers worden genoemd en ook in mijn factuur van november.

uiteindelijk na veel gepraat…...

Het zou geregeld worden… echter nu krijg ik een no reply mail waarin staat dat ik een wijziging heb gemaakt en wel als volgt

De volgende diensten zijn toegevoegd

- Digitenne abonnement - gratis

De volgende diensten zijn verwijderd

- HD tv-ontvanger - gratis

Actiekorting
Extra diensten worden niet automatisch beëindigd als de actieperiode voorbij is. Zodra de actieperiode voorbij is, kunt u de diensten zelf opzeggen via MijnKPN. Uw zenderpakketten kunt u ook via het menu van Interactieve TV opzeggen, ga hiervoor naar menu > mijn service > zenderpakketten > geabonneerd. Het gebruik van de extra dienst stopt direct zodra u deze opzegt.

Maar hier heb ik niet om gevraagd ik wil mijn motorola ontvanger met code kpn 845713 omruilen voor een arris als er bij de service desk of binnen kpn voor klanten ook een cmdb is dan staat di nr erin en ook mijn naam als gebruiker.

Hoe krijg ik mijn kastje nu omgeruild ik kan toch aantonen dat ik 2 gratis tv ontvangers mag hebben….

Bauke1955

 

Misschien kan inderdaad @erik helpen


Verbruik Periode t/m 13 nov Gesprekken Telefoonnummer (020) ******* Nationaal naar vaste nummers 0,17 0,17

Gratis producten HD tv-ontvanger - gratis - HD tv-ontvanger - gratis - Opnemen Pakket gratis - Gratis Onderling Bellen - KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)

Bauke1955
Admin: gegevens verwijderd ivm privacy


Hi @Bauke1955 ,
Welkom op het forum. Zou je je profiel aan willen vullen? Dan kijk ik met je mee of ik je ontvanger om kan ruilen en wat er verder is met je laatste bericht. Zou je deze nog iets verder toe kunnen lichten? 


Beste Denise,

Bedankt voor je reaktie.

Het laatste bericht is het onderste deel van mijn factuur van November hiermee wil ik laten zien dat er wel degelijk twee tv ontvangers gratis zijn.

(en nog bedankt voor het maskeren van mijn telefoonnummer copy paste gaat wel eens fout en kon dit zelf niet meer aanpassen)

BM


Per 22-12-2020 gaat de order, die ik zojuist ingevoerd heb, in. Ik heb opnieuw een TV ontvanger (gratis) toegevoegd zoals je dat eerst ook had. Je zult daarom een nieuwe ontvanger toegezonden krijgen. Abonnementsnummer in pincode zullen opnieuw ingevoerd moeten worden bij het installeren van deze ontvanger. Ik zag deze al in je profiel staan, goed dat je deze had gevonden. 
De TV ontvanger wordt verzonden naar je huisadres. 

(hihi ik zag die gegevens en dacht hmm.. dit moet misschien even niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:. maar graag gedaan :upside_down: )

De oude Motorola ontvanger kun je gratis retour sturen naar ons centrum voor leenapparatuur van KPN:
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan de rijn  

 


Beste Denise,

 

Ik heb bericht ontvangen dat de tv ontvanger is verstuurd, ik ga ervan uit dat jij dit hebt geregeld en mijn dank hiervoor.

Moet nu mijn abonnement weer aangepast worden naar twee tv ontvangers?


Beste Denise,

 

Jouw eerdere bericht zag ik pas na bovenstaand bericht van mij.

Nogmaals ontzettend bedankt voor de zeer snelle hulp. grote klasse…...


@Bauke1955 ,
Haha helemaal goed hoor ! :muscle_tone3:  Dank je voor het compliment :hugging: . Hoop dat je de ontvanger snel hebt en snel weer kunt kijken :nerd: .


Hoi Denise,

 

De oude even afgekoppeld en de nieuwe werkt prima. nu kan ik verder met het koppelen met de tv boven.

Ondanks corona fijne dagen en een goed 2021:grinning:

Â