Skip to main content

Goedenavond 

Ik heb bericht gekregen dat ik mijn ontvangers motorola1853 2 stuks zou om kunnen ruilen. Nu krijg ik elke keer een melding probeer het later nog een keer. Ben er al 4 dagen mee bezig. Kan iemand mij helpen zodat dit wel gaat lukken. Ik vindt ze ook erg traag dus ben wel toe aan nieuwe

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Beste @jansen j,

gebruik je deze link:

via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.


Goedenavond

 

Alles is aangesloten ik probeer via de link maar geeft telkens er is een probleem probeer het later nog eens. Dus dit werk niet


Misschien heeft u nog een hele oude Experiabox? Die kunt u dan eerst omruilen via de WiFi Manager. Misschien lukt het daarna wel om de ontvangers om te ruilen.


Deze heb ik net vorig jaar gekregen een experiabox v10a


Deze heb ik net vorig jaar gekregen een experiabox v10a

Ok 👍 een keer opnieuw opstarten dat ding? Mogelijk helpt dat. Anders een keer resetten misschien. 


Deze heb ik net vorig jaar gekregen een experiabox v10a

Die is inderdaad niet oud, dat moet het probleem niet zijn, vind het vreemd dat het zo niet lukt. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een KPN moderator dit voor jou regelen, dan zetten hun de omruiling in gang. 


Gedaan


Gedaan

Dank je wel, hopelijk gaat er een KPN moderator snel reageren. Dan kunnen ze het voor jou gaan regelen. 


Bedankt. Ik wacht het af


Goedemiddag @jansen j, welkom en bedankt voor je melding! Fijn om te zien dat je op aanwijzing van Dennis al je klantgegevens hebt ingevuld in jouw profiel.

Ik constateer ook dat de servicetool niet werkt: excuses voor het ongemak! Ik ga er achteraan en kom terug op de verdere details van jouw omruilafspraak! 


Oke bedankt alvast. Ik wacht het af


Bedankt voor jouw geduld! Het omruilen kan uitsluitend via de servicetool: wil je het modem eens herstarten en/of resetten en dan nogmaals proberen om een omruilafspraak te maken via de servicetool? Ben benieuwd of het wel of niet lukt, zodat ik dit intern kan terugkoppelen. 


Is het gelukt, @jansen j?Â