Skip to main content

Ik heb vorige week na telefonisch advies KPN een verzoek ingediend om mijn ontvanger(motorola) uit de slaapkamer om te ruilen, ik heb in de kamer ook een ontvanger, omdat ik een storing heb in allebei de kamers, de kpn heeft mij een nieuwe experiabox opgestuurd omdat ik een hele oude had, die heb ik ook in nootdorp opgehaald, morgen komt er een kpn monteur na contact met KPN, ik had aangegeven dat ik de vervanger op zou halen op dinsdag bij de phone house, paradeplein in Nooddorp, daar aangekomen was er geen pakket voor mij ??????

Hoi @wil kerkvliet, welkom bij ons op het forum. Hoe had je de vervangende tv-ontvanger precies aangevraagd? Was dat via de klantenservice of had je deze zelf aangevraagd via onze website? Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kan ik niet met meekijken. Als er na het monteursbezoek nog geen nieuwe tv-ontvanger is kan je deze pagina gebruiken om een nieuwe tv-ontvanger aan te vragen (die vervangt alleen de 1853 en ouder): Apparatuur controleren en omruilen.