Skip to main content

Beste KPN, 

graag wil ik mijn oude tv ontvanger (HMB 2260) omruilen voor de nieuwere versie (Arris VIP 5202).

Had mij hier voor al als tester opgegeven, echter ontving geen uitnodiging.

Toch wil ik graag deze tv ontvanger proberen uiteraard!

Mvrgr.

PC Schrama

De VIP 5202 hoeft niet meer getest te worden. Dat model word al een heel poosje gebruikt.

De HMB 2260 word nog niet zomaar omgeruild door KPN. Wilt u echt de VIP 5202, dan kunt u het 4K abonnement afsluiten. Hiervoor moet u wel een Hussel abonnement hebben.


Heb nu een Hussel abonnement. Echter nog geen nieuwe ontvanger.


Maar waarom wilt u een nieuwe? 


Heb nu een Hussel abonnement. Echter nog geen nieuwe ontvanger.

Die krijgt u alleen als u 4K erbij neemt.


Hoi @pcschrama. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat jouw vraag hierboven al is beantwoord. Op deze pagina vindt je meer info over TV kijken in 4K Ultra HD. Wanneer je deze optie toevoegt aan jouw abonnement wordt jouw tv-ontvanger omgeruild voor een Arris VIP 5202. Deze ontvanger heb je nodig om sommige zenders in 4K te kunnen bekijken. 


Beetje jammer dat kpn er alles aan doet om die oude troep bij de klanten te houden  kastjes van 2013 nog even en je moet ze aan slingeren  zouden een voorbeeld moeten nemen aan Ziggo die geven hun klanten wel wat vaker nieuwere apparatuur 


Hoi @Lowie s ,

Ziggo heeft tot vorig jaar ook nog de Mediabox XL geleverd , welke uit 2012 stamt.

De HMB2260 is inderdaad oud, maar werkt over het algemeen nog wel prima.Alleen de apps werken soms vrij traag.

Wat je kan doen:

Als je hussel hebt 4K toevoegen, je krijgt dan de VIP5202.Na 6 maanden kan je dit pakket weer verwijderen.De totale kosten zijn dan 15 euro.

Je kan ook kijken of de huidige abonnementsvorm een goede keus is, je krijgt dan de DIW7022.