Skip to main content

Hallo kan ik een tv ontvanger omruilen voor digitenne. Zijn hier extra kosten aan verbonden?? Ik huur nu voor drie ontvangers

gr Marc2105

Hallo @Marco2105 , in MijnKPN kun je je abo naar believen aanpassen, anders even bellen met KPN.

Succes.

 


Je hebt nu 3 X ITV ontvanger en dat wordt 2 X ITV + 1 X Digitenne begrijp ik? Dan blijven de kosten gelijk. Het blijven 3 ontvangers.

Dit kun je via MijnKPN regelen. Het zijn 2 wijzigingen; doe deze niet tegelijk (!) maar met een paar dagen (week) ertussen.

Kan via bellen of MijnKPN. Eerst ITV ontvangers van 3 naar 2 zetten. Later Digitenne van 0 op 1 zetten, ontvanger wordt toegestuurd.


Goedemiddag @Marco2105 en welkom op het Forum :)

 

Ik zie dat @PeterG je al van de informatie heeft voorzien waar je naar op zoek was. Ben je er hiermee uitgekomen? Mocht je toch nog hulp nodig hebben, laat het dan vooral weten!


Als ik boven op de slaapkamer tv wil kijken en geen utp aansluiting heb. Kan ik dan voor 5 euro extra per maand via Digitenne kijken en dat het opnemenpakket gratis is? 

Zie nu dat ik bij een wijziging 17 euro betaal voor een Digitenne abbonement als ik die wil selecteren. Ook blijft het opnemen pakket 5 euro.


Als ik boven op de slaapkamer tv wil kijken en geen utp aansluiting heb. Kan ik dan voor 5 euro extra per maand via Digitenne kijken en dat het opnemenpakket gratis is? 

Nee. Je hebt bij HUSSEL abonnement het opnemenpakket gratis van af 2 of meer ontvangers voor Interactieve TV. Digitenne doet daarin niet mee (omdat dat ook geen opnemen ondersteund).

Je kunt wel voor € 5 p/mnd een extra (digitenne)ontvanger huren inderdaad.


Je kunt wel voor € 5 p/mnd een extra (digitenne)ontvanger huren inderdaad.

Maar dan zie ik ook kosten van 17 euro voor het abbonement verschijnen. Bedoel je dat elke extra Digitenne ontvanger maar 5 euro extra is. Ik reageerde namelijk op de vraag van de topicstarter.


Volgens mij is dat een fout in MijnKPN. En wordt dat dan niet berekend. Als je al ITV hebt zou elke Digitenne je € 5 moeten kosten. En geen Digitenne abo meer.


Toch is het krom dat je voor 5 euro de keuze hebt tussen twee verschillende kastjes (Digitenne en ITV) en alleen bij het ene kastje korting kunt krijgen. Als ik boven tv wil kijken maar geen UTP heb, dan is het fijn om Digitenne te kunnen krijgen maar je betaald wel 5 euro extra. Die korting kan je dan vergeten.


Je kunt wel voor € 5 p/mnd een extra (digitenne)ontvanger huren inderdaad.

Maar dan zie ik ook kosten van 17 euro voor het abbonement verschijnen. Bedoel je dat elke extra Digitenne ontvanger maar 5 euro extra is. Ik reageerde namelijk op de vraag van de topicstarter.

Die 17 euro is niet juist. Dit wordt nu nog (op verzoek) handmatig gecorrigeerd. Op 4 juni 2020 is dit probleem verholpen en dan wordt er wel 5 euro in rekening gebracht. 


Wat Peter aangeeft klopt allemaal, en Noordzee is weer veel te goed op de hoogte merk ik wel. :wink:

Is jouw vraag beantwoord @Marco2105? Mocht het nog onduidelijk zijn, laat het dan vooral weten.


Reageer