Skip to main content

Wij hebben onze tv ontvanger al 12 jaar deze blijft de laatste tijd maat vast lopen. 
bij vragen op de kpn chat word ik niks wijzer, hebben zij het alleen maar over bekabeling, wat volgens ons goed is. Na 45 minuten wordt dan gewoon de verbinding verbroken door medewerker Silvia. Super service! Onze decoder werkt niet naar behoren en willen ‘m graag omgeruild hebben. 

Wat is het merk van die ontvanger?


HMB 2260


Dat is niet het merk, maar het type 😉

Deze komt zomaar niet voor omruilen in aanmerking. 


Heeft u de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


@Claudia73

even een reset uitvoeren zoals @Joep1965 aangeeft

of even uit zetten (schakelaar aan achterkant) wil ook wel eens werken

als de problemen dan nog voordoen contact met kpn nemen

 


Hoi @Claudia73. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger vaak vast loopt. Heb je de tv-ontvanger inmiddels al gereset? Als een reset het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je gegeven in je profiel achter te laten en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

 


Hoi @Claudia73. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger vaak vast loopt. Heb je de tv-ontvanger inmiddels al gereset? Als een reset het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je gegeven in je profiel achter te laten en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

 


Reageer