Skip to main content
Beantwoord

Omruilen tv ontvanger

  • May 30, 2020
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

Wij hebben onze tv ontvanger al 12 jaar deze blijft de laatste tijd maat vast lopen. 
bij vragen op de kpn chat word ik niks wijzer, hebben zij het alleen maar over bekabeling, wat volgens ons goed is. Na 45 minuten wordt dan gewoon de verbinding verbroken door medewerker Silvia. Super service! Onze decoder werkt niet naar behoren en willen ‘m graag omgeruild hebben. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Claudia73. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger vaak vast loopt. Heb je de tv-ontvanger inmiddels al gereset? Als een reset het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je gegeven in je profiel achter te laten en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 30, 2020

Wat is het merk van die ontvanger?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 30, 2020

HMB 2260


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 30, 2020

Dat is niet het merk, maar het type 😉

Deze komt zomaar niet voor omruilen in aanmerking. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 30, 2020

Heeft u de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


peter-keetfm
Wijsgeer

@Claudia73

even een reset uitvoeren zoals @Joep1965 aangeeft

of even uit zetten (schakelaar aan achterkant) wil ook wel eens werken

als de problemen dan nog voordoen contact met kpn nemen

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Claudia73. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger vaak vast loopt. Heb je de tv-ontvanger inmiddels al gereset? Als een reset het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je gegeven in je profiel achter te laten en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Claudia73. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger vaak vast loopt. Heb je de tv-ontvanger inmiddels al gereset? Als een reset het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je gegeven in je profiel achter te laten en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!